قبوض کاغذی برق از شهریورماه حذف می‌شود

مشکات آنلاین: رئیس امور برق کاشان از افزایش ۱۲ درصدی مصرف برق در این شهرستان خبر داد و گفت: قبوض کاغذی برق از شهریورماه حذف می‌شود.

علیرضا عرب‌بیگی به مهر اعلام کرد: در سال جاری مصرف برق در کاشان ۱۲ درصد افزایش داشته است که دو برابر از افزایش میانگین کشوری بالاتر است که بخشی از آن به استفاده از دستگاه‌های بیت‌کوین در شهرستان مربوط است.

عرب‌بیگی تاکید کرد: شهرستان کاشان در این شرایط با افت ولتاژ شدید رو‌به‌رو است اما با تمهیدات پیش‌بینی شده خوشبختانه تاکنون خاموشی در منطقه نداشتیم.

وی ضمن توصیه به شهروندان نسبت به عدم استفاده از مصرف پر مصرف در اوج بار گفت: با پیگیری‌های استانداری، امور برق کاشان مسئول بررسی مصرف برق ادارات دولتی شده و با بررسی‌های صورت گرفته تمامی ادارات کاشان نسبت به مصرف بهینه برق اقدام کردند به نحوی که مصرف برق در برخی از ادارات به یک دوم کاهش یافته است.

رئیس امور برق کاشان گفت: ۷۰ درصد مصرف برق در پیک مصرف توسط مشترکان خانگی صورت می‌گیرد و بر همین اساس به شهروندان توصیه می‌شود تا در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و از استفاده وسایل خانگی پرمصرف در اوج بار خودداری کنند که در این صورت افت ولتاژ و یا خاموشی نخواهیم داشت.

عرب‌بیگی با بیان این‌که قبوض کاغذی تا پایان شهریور حذف می‌شود، افزود: با حذف قبوض کاغذی و ثبت شماره تلفن همراه لازم است شماره تلفن همراه خود را در تبلت مأمورین قرائت کنتور در مواقع مراجعه درب منزل ثبت و یا با شماره تلفن ۰۳۱-۳۷۱۲۱ تماس گرفته و گزینه و عدد ۷ را از سیستم IVR انتخاب کنیم.

وی افزود: ثبت شماره تلفن مشترکین توسط کارکنان امور برق در نرم افزار جامع مشترکین در صورت مراجعه حضوری، تماس با مرکز سمیع و ثبت توسط کارشناسان مرکز و ارسال پیامک شناسه قبض به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ از دیگر راه‌های ثبت شماره تلفن همراه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.