قول مساعد معاونان استاندار برای حل مشکل بلوار مشکات

شهردار و اعضای شورای اسلامی مشکات در جلسه ای مشترک با دو تن از معاونان استاندار اصفهان به بررسی مشکلات مشکات پرداختند.

 

این جلسه صبح دیروز  با «حسین سیستانی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و «محمدعلی طرفه» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ساختمان استانداری اصفهان برگزار شد.

 

وضعیت نامناسب بلوار امام خمینی و لزوم تخصیص بودجه به آن، تغییر در طرح جامع مشکات، محقق نشدن وعده مسئولان برای اختصاص غیر یارانه ای به مشکات و وضعیت اجرای طرح هادی از عمده مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

«محمد تکبیرگو» شهردار مشکات این جلسه را با عبارت «بد نبود، نسبتا خوب بود» توصیف می کند و می گوید:معاونان استاندار دستورات لازم را برای تحقق خواسته های او  صادر کرده اند.

 

توصیف «بهزاد عربنیاسر» نائب رئیس شورای اسلامی از جلسه دیروز امیدوارانه تر از شهردار است او می گوید: «جلسه خوب بود، بیشتر راجع به بلوار امام خمینی حرف زدیم».

 

بلوار امام خمینی مشکات یکی از پرحادثه ترین بلوارهای شهرستان کاشان است. تاکنون دهها تن از شهروندان مشکاتی و رانندگان عبوری در این بلوار کشته و یا مجروح شده اند.

 

مردم مشکات معتقدند طرح نامناسب این بلوار عامل اصلی تصادفات است. آنها خواستار تغییر طرح این بلوار اند.

 

طرح تغییر بلوار با پیگیری های شهردار سال گذشته به تصویب مقامات استان رسید و کلنگ عملیات اجرایی آن نیز در آخرین روزهای سال 94 به زمین خورد.

 

اما این کلنگ تا کنون تنها اقدام عملی برای تغییر طرح بلوار پرحادثه شهرستان کاشان بوده است.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    باسلام وخسته نباشید ،باتوجه به استعدادهای بیشماری که در رشته فوتبال داریم لطفا گزارش یا نظر سنجی بگذارید که چرا شهر ما از تیم فوتبال روبه رشدمحروم وفوتبال حتی زمین بازی ان هم به فراموشی سپرده شده است،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.