لغو کلیه برنامه‌های عمومی در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان، به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا در شهرستان کاشان، کلیه مراسم و تجمعات این شهرستان همچون مراسم مذهبی، مسابقات ورزشی، اجرای تئاتر و… در هفته جاری لغو شد.

 

به گزارش شبستان؛​ «جواد مزروعی» گفت: بر این اساس کلیه برنامه‌های ویژه ۲۷ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) لغو شد.

 

دانشگاه کاشان هم پس از برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه، در اطلاعیه‌ای غیبت دانشجویان را موجه اعلام کرد.

 

این دانشگاه ضمن لغو کلیه مراسم و همایش‌های عمومی، تعطیلی سلف سرویس اداری و کاهش ساعات اداری و لغو اردوهای دانشجویی اعلام کرد: درمانگاه این دانشگاه به صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر کاشان هم اعلام کرد: شست‌‌و‌شو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون شهری یکی از این موارد پیشگیرانه است که به صورت مرتب برای ۱۳۰ دستگاه اتوبوس شهری کاشان انجام می‌شود.

 

محمدرضا متشکره افزود: توزیع ماسک و دستکش بین ناوبران، ارائه آموزش‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و نکات و هشدارهای لازم به رانندگان از دیگر اقدامات این مجموعه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.