با جدایی حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل مخالفم/ چه اشکال دارد مانند اصفهان چند نماینده داشته باشیم

مشکات آنلاین/محمد صالح بوجاری: علی هاشمی طاهری فعال سیاسی و عضو شورای اصولگرایان کاشان گفت با جدایی حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مخالف است.

 

طرح جدایی حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، ذیل طرح افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در مجلس قرائت شد و گفته شده بررسی آن فردا در صحن علنی مجلس ادامه می‌یابد.

 

هاشمی طاهری گفت: باید کاشان و آران و بیدگل دو نماینده داشته باشند نه اینکه کاشان یک نماینده و آران و بیدگل هم یک نماینده. ولی ما در مجلس تصمیم گیرنده نیستیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره کاشان گفت: منطقه کاشان، منطقه بزرگی است و مقام معظم رهبری برای آن لفظ «کاشان بزرگ» را به کار بردند. ما باید با هم باشیم. نظر به تعاملات و معاملاتی و رفت و آمدهایی که این دو شهرستان با هم دارند، کاشان و آران و بیدگل را از هم جدا نمی‌دانم.

 

هاشمی طاهری داشتن نماینده مشترک را باعث قوی‌تر شدن منطقه دانست و گفت: اگر باهم باشیم قوی‌تریم. شهر اصفهان چهار نماینده دارد. چه اشکال دارد که کاشان و آران و بیدگل هم که کوس استان شدن می‌زنند با هم دو نماینده داشته باشند؟

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل یک شهرستان بزرگ و قابلی است. پتانسیل‌های زیادی دارد. شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و از نظر صنعتی قطب فرش خاوره میانه است. ولی به خاطر اینکه مثل همیشه با هم باشیم مخالف جدایی این دو حوزه هستم.

 

مخالف پیشرفت آران و بیدگل که هیچ، مخالف پیشرفت هیچ کچای کشور نیستم. دلم می‌خواهد این با هم بودن در مسیر استان شدن حفظ شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.