مردم مراقب سودجویان با عنوان بیمه سلامت باشند

مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان در اطلاعیه‌ای در مورد سودجویی عده‌ای و دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.

به گزارش ایرنا دکتر مسلم آشوری پنجشنبه ۲۸ تیرماه گفت: بیمه‌شدگان بیمه سلامت و سایر مردم ساکن حوزه‌های زیرپوشش باید مراقب افراد و یا شرکت‌هایی با نام سازمان بیمه سلامت و یا سازمان بیمه خدمات درمانی باشند.

وی افزود: این افراد و یا شرکت‌ها در ازای دریافت پول و ارائه کارتی به عنوان کارت بیمه سلامت، مدعی می‌شوند که افراد را زیر پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهند در حالی که ارتباطی با مجموعه ندارند.

مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان بیان کرد: خدمات بیمه‌ای در این سرپرستی شامل شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان و نطنز تنها از سوی اداره‌های بیمه سلامت این شهرستان‌ها و دفترهای پیشخوان طرف قرارداد با سازمان ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: این اداره ارائه هیچ‌گونه خدمات بیمه‌ای را با روش مراجعه به درب خانه‌ها در دست اجرا ندارد و هرگونه تماس تلفنی با هر عنوانی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و یا بیمه خدمات درمانی فاقد اعتبار است.

آشوری در ادامه تاکید کرد: شهروندان در صورت رویارویی با افرادی به عنوان نماینده این سازمان و درخواست پول در برابر ارائه خدمات بیمه سلامت، موضوع را با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان (به شماره های 55450426-55458490) در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.