مشکات، میزبان لیگ والیبال بانوان می شود

طرح برگزاری لیگ والیبال بانوان، در جسله مشترک بانوان ورزشکار  مشکات با شهردار و مسئول امور ورزشی شهرداری این شهر، بررسی و مورد تایید حاضران قرار گرفت.این لیگ به میزبانی تیم منتخب بانوان والیبالیست مشکات، در ایام نوروز برگزار می شود.

 

روز گذشته (95/10/5) تعدادی از بانوان والیبالیست مشکات با حضور در سالن جلسات شهرداری این شهر با شهردار و مسئول ورزش شهرداری دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار«بهروز بوستانی»، شهردار مشکات، به نقش زنان در تحقق «جامعه سالم» اشاره کرد کرد و گفت: زنان نقش موثری در آموزش شهروندی دارند. تربیت فرزندان سالم در گرو نقش آفرینی مادرانی است که از نشاط روحی و جسمی لازم برخوردارند.

 

بوستانی گفت: تعداد زیاد بانوان ورزشکار در مشکات، نشان دهنده نگاه صحیح آنها به مساله ورزش است که باید از این ظرفیت در سایر مسائل شهری هم بهره برد.

 

«علی شکری» مسئول ورزش شهرداری مشکات در پاسخ به انتقاد یکی از بانوان درباره مشکلات سالن ورزشی گفت: مدیریت سالن با شهرداری نیست و در فصل بودجه شهرداری هم موضوعی با عنوان ساختن سالن ورزشی وجود ندارد.

 

شکری ادامه داد: شما اولین گروهی هستید که در این شهر به ورزش بانوان می پردازدید لذا سعی کنید که فقط به والیبال بسنده نکرده و سایر رشته ها را هم پیگیری کنید.

 

مسئول ورزش شهرداری گفت: همدلی و همراهی همه ورزشکاران در توسعه ورزش شهر موثر است. ممکن است شما به مسئولیت افراد انتقاد داشته باشید، اما باید بپذیریم که هر گروهی نیاز به یک مدیر دارد همانگونه که ما در شهرداری نیاز به یک شهردار داریم و ممکن است نظرات ما با هم همخوانی نداشته باشد.

 

شکری با پیشنهاد طرح برگزاری لیگ والیبال بانوان گفت: برگزاری منظم این لیگ می تواند به توسعه ورزش والیبال کمک کند.

 

در این جلسه مقرر شد بانوان ورزشکار مشکات یک تیم منتخب برای لیگ والیبال بانوان مهیا کرده و از تیمهای سایر شهرها برای حضور در این لیگ دعوت کنند.

 

شهرداری مشکات هزینه ایاب و ذهاب مربی این تیم و هزینه های تهیه لباس، توپ، تور و برگزاری لیگ والیبال را پذیرفت.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    H@$@ni…..F:
    در پاسخ مصاحبه مسول ورزشی شهرداری مشکات در خصوص جلسه با بانوان ورزشکار
    مسول ورزش بانوان مشکات ضمن تکذیب سخنان این مسول گزارش جلسه را بصورت مصاحبه با مشکات آنلاین بیان نمود

    خانم فاطمه حسنی مسول ورزش بانوان مشکات اظهار نمودند که بعداز ۳ هفته در خواست جلسه از شهردار محترم بالاخره روز یکشنبه ۵/۱۰ جلسه ای با حضور شهردار و مسول ورزش بانوان و مسول والیبال بانوان مشکات و جمعی ازبانوان ورزشکار از ناحیه یک و دو در محل کنفرانس شهرداری برگزار شد
    موضوع جلسه آشنایی شهردار با ورزش بانوان در مشکات و مشکلات موجود در ورزش بانوان بود
    مسول ورزش بانوان مشکات ضمن اینکه رشته ورزشی والیبال را تنها رشته ورزشی فعال شهر با ورزشکارانی در حدود ۱۰۰ نفر دانست از شهردار محترم خواسته هایی از جمله کمک شهرداری برای راه اندازی بقیه رشته ها و همچنین اختصاص سرویس برای انتقال بانوان ورزشکار ناحیه ۲ به سالن ورزشی مشکات و….. داشت که متاسفانه مورد قبول شهردار قرار نگرفت

    فقط در پایان جلسه پیشنهادی در خصوص برگزاری مسابقه والیبال در شهر مشکات مطرح شد که شهردار با خرید لباس ورزشکاران و توپ وتور موافقت کردند که هنوز امور ورزش بانوان بعلت عدم حضور مسول امور ورزش شهر مشکات آقای عربنیاسر جواب قطعی نداده است.
    وقرار شد در جلسه بعدی با حضور مسول امور ورزشی شهر در این خصوص مذاکرات پیگیری گردد‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.