نجات ۲ کودک از آتش سوزی منزل مسکونی

 

مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: ۲ کودک ۲ و ۷ ساله در آتش‌سوزی منزل مسکونی با حضور به‌موقع آتش‌نشانان کاشانی نجات یافتند.

«روح‌الله فدائی» افزود: در پی تماس همسایگان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت۱۱:۱ سه‌شنبه ۶ آذر‌ماه مبني بر گریه و درخواست کمک کودکان و مشاهده حریق در تراس طبقه اول آپارتمان، واقع در شهرک خاتم‌الانبیا، آتش‌نشان در قالب تیم‌های اطفاء حریق و امداد و نجات با خودروی عملیاتی از ايستگاه شماره ۵ شهدای آتش‌نشان واقع در مسکن مهر، سریعا در مدت یک دقیقه به محل حاضر و اقدامات لازم در نجات کودکان و مهار آتش را انجام دادند.

به گفته وی، علت آتش‌سوزی ناشی از پیک‌نیک روشن، داخل تراس بوده است که متاسفانه این کودکان تنها در منزل بودند و آتش‌نشانان با حضور به‌موقع آتش را مهار و از گسترش آن به دیگر قسمتهای منزل جلوگیری کردند و توانستند کودکان را نجات دهند.

مدیر روابط عمومی آتش‌ناشانی کاشان از شهروندان درخواست کرد جهت جلوگیری از خطرات و مواجه‌نشدن با این حوادث، اگر والدین ناچار به تنها گذاشتن فرزندشان در منزل شدند باید حتما از یک نفر مراقب درخواست کنند که کنار فرزندشان بمانند زیرا احساس تنهایی برای مدت طولانی موجب می‌شود که کودک برای غلبه بر حس خود و یا سرگرمی کارهای خطرناکی انجام بدهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.