نذورات تاسوعا و عاشورا را برای کم کردن درد نیازمندان هزینه کنیم

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم خرمی از مردم خواست بخشی از نذورات و خیرات خود را به تامین مخارج بیماران و نیازمندان اختصاص دهند.

 

امام جماعت مسجد ابوالفضل مشکات گفت بهتر است نذورات و خیرات در مسیری هزینه شود که بتواند قدری از رنج و درد نیازمندان را بکاهد.

 

او توضیح داد در برخی خانواده‌ها بیمارانی هستند که باید در منزل نگهداری شوند اما خانواده‌ها هزینه تهیه امکانات نگهداری را ندارند. برخی از خانواده‌ها شناسایی شده‌اند که به سختی زندگی می‌کنند لذا محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا فرصت مناسبی است تا به برکت عزای امام حسین علیه السلام بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف شود.

 

مسئول صندوق خیریه اهل بیت علیهم السلام مشکات گفت لیستی از امکانات مورد نیاز بیماران، مانند تخت، تشک‌های طبی، ولیچر و دستگاه ساکشن تهیه شده است. افرادی که این وسائل را در منازل خود دارند می‌توانند آن را به صندوق خیریه اهدا کنند و یا اگر فردی مایل بود می‌تواند برخی از وسائل این لیست را خریداری کرده و اهدا کند.

 

حجت الاسلام و الملسمین خرمی در ادامه گفت صندوق خیریه اهل بیت امکانات لازم را برای نگهداری و توزیع قربانی‌های مردم تهیه کرده و افرادی که تمایل دارند می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را برای توزیع بین فقرا و نیازمندان به این صندوق تحویل دهند.

 

لیست تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران در منزل به زودی توسط مشکات آنلاین منتشر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.