نرم افزار چند رسانه‌ای جهادگر شهید حاج جواد یزدانی رونمایی می‌شود

گردهمایی بزرگ فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان با همکاری اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش مشکات آنلاین، این نشست که همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد، به بررسی و تحلیل نقش پشیتبانی جنگ در دوران دفاع مقدس می پردازد.

بنا به گزارش ستاد برگزاری این مراسم، در این همایش جمعی از فرماندهان از جمله: سردار سرتیپ دوم محمود چهارباغی مسئول توپخانه ستاد کل نیروهای مسلح  و از فرماندهان حاضر در جبهه مقاومت، مهندس عباس دارایی نژاد از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، احسان یزدانی از مسئولین ستاد جذب و هدایت کمکهای مردمی به جبهه‌ها و محمد عبدالهی از مدیران وقت جمعیت هلال احمر و جمعی دیگر از فرماندهان دوران دفاع مقدس به سخنرانی خواهند پرداخت.

در ادامه این مراسم علل و انگیزه حمایت و پشتیبانی مردمی از جنگ تحمیلی و همچنین نقش سرمایه اجتماعی در تحقق این همگرایی با حضور کارشناسان این حوزه و اساتید دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این نشست، نرم افزار چند رسانه‌ای جهادگر شهید حاج جواد یزدانی (از مسئولین پشتیبانی جنگ) با حضور خانواده و همرزمان این شهید والامقام رونمایی خواهد شد.

«جهادگر شهید حاج جواد یزدانی» از پیشتازان انقلاب اسلامی و مسئول ستاد جذب و هدايت كمك‌هاى مردمى به جبهه‌ها بود که عمرى را به ‏مجاهدت و خدمتگذاری به ملت گذراند و در اين راه فرزندش شهید علیرضا یزدانی را فدای آرمانهای انقلاب اسلامی نمود.

او سرانجام در تاریخ 10 فروردین ماه سال 1366 در حین سركشى به محورهاى عملياتى، لشكرها و قرارگاه‌ها (به منظور برآورد نيازهای رزمندگان و رفع آن‌ها) همراه با دامادش شهید حاج‌سيد‌محمد رفاهى و تنى چند از یاران خويش (شهید محمد خاندایی، شهید حاج احمد فرگاه، شهید علیرضا ابوالفضلی و شهید عباس محمد نظری)  در منطقه عملیاتی شلمچه (مقابل ایستگاه حسينيه جاده آبادان) به شهادت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.