نصب ۷۰۰ تابلو نام‌گذاری در معابر شهر کاشان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشانگفت: در سال ۹۸ برای به‌سازی منظر و مبلمان شهری، بیش از ۷۰۰ تابلو در معابر و میادین شهری کاشان نصب شد.

 

محمدعلی پیراسته به شبستان اعلام کرد:‌ طی سال گذشته، بیش از ۷۰۰ تابلو نام‌گذاری در معابر مختلف شهر کاشان نصب و فرآیند اصلاح و به‌سازی تابلو برای ۷۰ معبر اصلی شهر انجام شده است.

 

پیراسته افزود: در این مدت، بیش از ۵ هزار تابلوبنر غیرمجاز و ۴ هزار مورد داربست غیرمجاز از معابر و خیابان‌های شهر جمع‌آوری شده است.

 

به گفته وی، ۲۵ هزار متر آذین‌بندی با ریسه پرچم، دو هزار و ۵۰۰ متر آذین‌بندی با ریسه لامپ، به‌سازی ۳۰ تابلو بلوارهای سطح شهر، صدور ۱۳۰ مجوز ویژه‌برنامه‌های هیئات مذهبی در ایام محرم و صفر و نظارت بر تبلیغات مذهبی در طول سال، تعویض ۹۶۸ پرچم روی پل‌ها، ۱۶ مورد تعویض پرچم برج‌های بلند، از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری کاشان در سال گذشته است.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان با اشاره به مشارکت دائمی این سازمان در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف، اختصاص ۹ هزار متر بنر برای فضاسازی تبلیغات انتخابات و نظارت بر آن، نصب المان‌های مختلف در طول سال و یک هزار متر تبلیغات مناسبتی و افزایش ۵۰۰ مترمربع فضای تبلیغاتی سطح شهر را از دیگر موارد فعالیت‌های این سازمان در سال ۹۸ ذکر کرد.

 

پیراسته برگزاری آیین چاووش‌خوانی محرم و کارگاه مجسمه‌سازی دفاع مقدس را از جمله رویدادهای حوزه زیباسازی شهر کاشان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: عمده برنامه‎های سازمان زیباسازی در ما‌ه‎های پایانی سال از جملهسمپوزیوم مجسمه‌سازی و برنامه‌های نوروزی به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.