پیام تبریک شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان به استاندار اصفهان

شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان در پیامی به «محسن مهرعلی زاده» انتخاب وی را به عنوان استاندار اصفهان تبریک گفت.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

«هوالمحبوب »
برادر گرامی جناب آقای دكتر مهرعليزاده ؛
سلام عليكم ؛
انتصاب شايسته جنابعالی که از چهره های خوش سابقه ملی و از مدیران توانمند و برنامه ریز و از اصلاح طلبان خوشفکر و خدمتگزار هستید، را تبريك گفته و مقدمتان را به استان شهیدپرور اصفهان خوش آمد می گوئيم.

همچنين لازم است به حسن نظر جناب دكتر روحانی در انتخاب حضرت عالی بعنوان استاندار استان اصفهان كه در فرهنگ و هنر و صنعت ، شهره است آفرين گفت و به شما نيز درود و تبريك صميمانه كه شايسته استانداری استانی هستيد كه هميشه پيشرو خلق صحنه های زيبای ايثار و شهادت ، فرهنگ و هنر و تلاش و صنعت بوده و هست.

بدون شك انتخاب مدیری با مشی اصلاح طلبی و سابقه ارزشمند در طول سال های خدمت و مدیریت در نظام اسلامی به عنوان استاندار اصفهان روشنگر چراغ امید در میان دوستداران نظام و انقلاب اسلامی است.

همانگونه که مستحضرید شهرستان كاشان به عنوان یکی از شاخص ترین شهر های کشور، به رغم همه محدودیت ها و کاستی ها و بعضی سوءمديريت ها ، از فرصت ها و ظرفیت های فراوانی برخوردار است ؛ وجود پیشینه کهن فرهنگی و میراث ارزشمند تاریخی، موقعيت استراتژيك شاهراه های ارتباطی و مواصلاتی کشور، صنایع دستی و كارخانجات گوناگون صنعتی، مراكز علمی و دانشگاهی، كشاورزی و از همه مهمتر نيروی انسانی فرهيخته و غنی بویژه خیل عظیم جوانان پرشور، پویا ، مومن و با انگیزه از مزیت هایی است که كاشان از نعمت آن برخوردار است.

نيك می دانيد که وضعیت بحرانی و به شدت خطرناک كمبود آب در منطقه كويری كاشان هر روز تهديد كننده مردم و کشتزارهای این شهرستان بوده و سايه فقر و فلاکت و بیکاری را بر چهره این مردمان مي نشاند؛
کویرزایی و آلودگی های زیست محیطی ، بيماريهای گوناگون و صعب العلاج و آسيب های اجتماعی و روانی ، مشکلات خرد و کلان شمار زیادی از بنگاههای اقتصادی و تجاری، تعطيلی و ورشکستگی تعدادی از صنایع کوچک و بزرگ در این شهر و بیکاری کارگران خدوم و زحمتکش و سیل مهاجرت از روستا به شهر و توزیع نامناسب و غیرعادلانه ی امکانات در محدوده ی استان که پیامدهای اجتماعی منفی فراوانی به دنبال داشته ، از دیگر مسائلی است که دل کارشناسان و آگاهان را به درد آورده و رفع آن نیازمند برنامه ریزی سنجیده و مدیریتی کارشناسانه است ، در کنار این موارد توجه مهرآمیز به میراث فرهنگی و معنوی و صنایع دستی و هنر چشم نواز این خطه ی هنرپرور يعنی ” فرش كاشان” نیز ضروری می نماید.

و در کنار همه این موارد و مهمتر از همه ، پاسداشت ” امید مردم ” و ضرورت توجه به شادابی و نشاط اجتماعی و لزوم مشورت با صاحبان دانش و بینش و توجه به خرد جمعی حامیان دولت و دلسوزان شهر، به عنوان پیش زمینه توسعه متوازن و پایدار، باید مدنظر قرارگرفته و انجام این مهم مجموعه ای از مدیران را می طلبد که به صورت جدی و صادقانه و باورمند به برنامه ها و شعارهای اصلاح طلبانه رییس محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی باشند.

تردید نداريم كه با درایت و تدابیر جنابعالی گام‌های مؤثری در ارتقای کمی و کیفی استان و نيز نگاه ويژه به ” شهرستان ويژه كاشان” برداشته خواهد شد.

” شوراي هماهنگي اصلاح طلبان شهرستان كاشان” آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با جنابعالی اعلام نموده و اميد است در سامان بخشي روز افزون كل استان و گسترش مردمسالاري ، شايسته سالاري و عدالت و كسب رضاي الهي موفق و پيروز باشيد. انشااله.

در مسير حق همراهتان هستيم – شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان كاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.