پیروزی خان‌طومان نتیجه کادرسازی شهید سلیمانی بود

ارتش سوریه در حمله‌ای برق‌آسا شهر خان‌طومان در حومه حلب را به کنترل خود در آورد.

حسین یزدی، یکی از فرماندهان ایرانی مدافع حرم درباره اهمیت این پیروزی به مشکات آنلاین گفت: پیام این پیروزی این است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امیرالشهدای جبهه مقاومت، اگر جان خود را تقدیم اسلام کرد، استکبار جهانی و تروریست‌ها بدانند که ایشان آنقدر کادرسازی کرده است و حاج قاسم‌های جوانی را تربیت نموده که روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می‎‌شود و پیام نهایی جبهه مقاومت و عملیات خان‌طومان، این است که نابودی رژیم صهیونیستی، نزدیک است.

 

وی درباره اهمیت استراتژیک این منطقه گفت: خان‌طومان به خاطر نزدیکی به اتوبان حلب-دمشق از اهمیت استراتژیکی برخوردار است. این شهر در شرق رودخانه قویق بر روی یک تپه به نام شمعون واقع شده و حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد. از نظر راهبردی، خان‌طومان یکی از اصلی‌ترین راه های کمک رسانی عناصر تروریستی به یکدیگر از شمال به جنوب استان حلب سوریه بود.

این فرمانده مدافع حرم درباره عوامل این پیروزی گفت: با توجه به اینکه مدتی این شهرک توسط جبهه مقاومت محاصره شده بود، نیروهای تروریستی به علت کمبود امکانات، دچار ضعف شده بودند و این عاملِ موثری در پیروزی جبهه مقاومت بود.

وی افزود: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروهای تروریست بسیار خوشحال شده بودند و حرکتهای ایذایی زیادی در منطقه انجام می‌دادند، این عملیات که باعث تصرف خان طومان شد، پاسخ دندانشکنی بود تا استکبار و تروریست‌ها بدانند با شهادت حاج قاسم، حملات علیه تروریست‌ها متوقف نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.