چرا از پروژه جذب نیروی شهرداری، سهمی به جوانان بیکار فین و لتحر و خزاق نرسید؟ / هاشمی با شهردار شدن رضوی مخالف بود

همزمان با انتشار گفتگوی «علی هاشمی طاهری» با مشکات آنلاین یکی از شهروندان منطقه لتحر کاشان با ارسال متنی به سخنان رئیس شورای اصولگرایان کاشان واکنش نشان داد.

 

«جواد زینلی» در این متن به حضور داماد علی هاشمی در شهرداری، مخالفت او با شهردار شدن رضوی، نقش رئیس شورای اصولگرایی در جذب نیروهای شهرداری و تلاش وی برای رسیدن به کرسی نائب رئیسی شورای اسلامی شهر کاشان سخن گفته است.

 

پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین ضمن احترام به نظرات تمام خوانندگان محترم، به ویژه ساکنان خون گرم منطقه لحتر، متن ویرایش شده جواد زینلی را منتشر کرده و حقِ پاسخگویی را برای تمام افرادی که در این متن از آنها نام برده شده، محفوظ می داند.

 

متن ویرایش شده بدین شرح است:

 

«پاسخ مشترک به عضو اصولگرای شورای شهر کاشان و پایگاه خبری تحلیلی مشکات آنلاین

مصاحبه ی چند روز پیش عضو فعلی و همچنین سه دوره از شورای شهر کاشان  و رییس به اصطلاح شورای اصولگرایان کاشان  با یکی از پایگاه های خبری منطقه را در حقیقت باید اولین استارت جریان های سیاسی شهرستان برای انتخابات شورای پنجم قلمداد کرد.

 

این مصاحبه از چند وجه و منظر قابل ارزیابی ( حذف توسط سایت) و محل حرف و بحث است؛

 

1. وی از 17 مورد ویژگی برای کاندیداهای اصولگرای انتخابات شورای پنجم می گوید و به گفته ی او، تخصص یکی از این ویژگی هاست اما باید از او پرسید، بینی و بین الله، چند نفر از افراد شورای فعلی که برچسب اصولگرایی بر آنها خورده دارای تخصص هستند؟

آیا ثمره ی علم و آگاهی و تخصص شما در مباحث نظارتی و حقوقی آن بود که «داماد شما» و برخی اقوام  و هم مسلکان تان – که یک بار در جلسه رسمی شورا فرمودید بیش از یکصد نفرند  و البته حتا نام یک خانم هم بین آنها پیدا نمی شود چون ذاتأ با کار اداری خانم ها مخالفید ! – بتوانند با رانت تان در دوره فعلی شهرداری جذب این نهاد شوند؟

 

آیا این جذب نیروها با نظارت و مجوز شورای چهارم شهر کاشان انجام شد؟ بر اساس کدام قانون، کدام مجوز؟

 

2. علی هاشمی طاهری در این مصاحبه از منتفی بودن سهم خواهی کاندیداهای اصولگرای رقیب دکتر ساداتی نژاد در انتخابات شورای پنجم می گوید و صراحتأ تأکید می کند که جریان ما – اصولگرا- در انتخابات پیش رو سهم خواهی ندارد.

اما آیا خود وی به یاد نمی آورد که چهار سال پیش حتا ( حذف توسط سایت) چه تلاش و کوشش طاقت فرسایی برای رسیدن به ریاست شورای چهارم به خرج داد و حتا وقتی برای انتخاب نایب رییسی شورا تنها خودش بود که به خودش رأی داد، چه مقدار به دوستان هم حزبی و هم جریانی اش در شورا تندی کرد و گفت که من دیگر به هیج وجه با شماها همراهی نخواهم کرد.

آیا او نبود که در محل قبور شهدای گمنام ( حذف توسط سایت) بابت اینکه هم حزبی هایش در شورا برای نایب رییسی حتا یک رأی هم به او ندادند گله مند شد؟

براستی علی هاشمی طاهری وعده ی چه سهمی را از رییس سال اول شورای چهارم گرفت که حاضر شد علی رغم این همه توهین به خود در جمع جلسه فرمانداری و شورای شهر، گزینه اش برای شهرداری که  «صدراییه» بود را ول کند و رأیش را به سبد  «ناظم رضوی پسر» بریزد؟

آیا این نکته ها برای جریان اصولگرای شهرستان کاشان نمی تواند محل تأمل و تفکر باشد تا با عبرت گرفتن از این حقایق محض (حذف توسط سایت)

 

3. مشخص نیست چرا علی هاشمی طاهری در این مصاحبه از کاندیداهای منتسب به منطقه ی لتحر و عضویت شان در برخی گروه ها حرف به میان می آورد، آن هم در حالی که تنها دو نفر از این منطقه برای انتخابات شورای پنجم کاندید شده اند و مشخص هم نیست که آیا این دو نفر تمایلات اصولگرایی دارند یا نه!

شاید او علم غیب دارد و می داند که همان دو شهروند ثبت نام کرده از منطقه ی لتحر، بعدها در کدام لیست قرار خواهند گرفت!

ولی گویا نمی داند که مردم غیور و قدرشناس لتحر امروزه به همه چيز آگاه بوده و امتحان خودشان را در این چهار سال پس داده اند.

او همچنین از منطقه ی فین می گوید و از مردمان این منطقه تعریف و تمجید می کند که ولایتی هستند و جمعیت زیادی دارند و به درخواست های آنها رسیدگی می شود اما به نظر می رسد این حرف ها بیشتر به درد موسم قبل انتخابات می خورد! ( حذف توسط سایت)

او مثلا مردم خطه بزرگ فین را ولایتمدار می داند اما مثل روز روشن است که بعید بتوان مردم  آگاه و با بصیرت و همیشه در صحنه ی فین ، خزاق، ،حسن آباد، شهرک 22بهمن و بلکه طاهر آبادیها و .. را با رفتن به مراسم ختم و هفت و ترحیم درگذشتگان شان و تعریف و تمجیدهای ویژه ی قبل انتخابات و دادن وعده و وعید بدون پشتوانه به سمت خود جذب کرد.

راوند هم که البته با عملکرد ایشان تکلیفش مشخص است  و فردای روز رای گیری انتخابات  شورای پنجم  وضعیت سبد آرای ایشان در این منطقه مشخص می شود.

 

4. علی هاشمی در این مصاحبه می گوید ما – یعنی اصولگراها – چیز پشت پرده یی نداریم و هر کسی که به انتخابات می آید به قصد خدمت  می آید اما مگر آقای (حذف نام توسط سایت)، چهار سال پیش که میان اصولگراهای شورا بر سر انتخاب «ناظم رضوی پسر» برای مدیریت شهرداری، اختلاف و دعوا و کشمکش بود و کسی از مجموعه ی عریض و طویل جریان اصولگراها یافت نمی شد تا به آن شلم شوربا و بحران کودکانه خاتمه بدهد، به بنده  «جواد زینلی» درویلای شخصی روستای ازناوه قول نداد که در صورت تلاشم برای اجماع میان اکثریت شورا بر سر شهردارشدن فرزندش خیابان اصلی لتحر را آسفالت و سوله ورزشی و پارک همین منطقه را یکساله ساماندهی می کنیم و فلان و بهمان؟!

آیا این من – یک شهروند لتحری – نبودم که در نهایت موفق به این کار شدم و شهردارتان با تلاش یک شهروند لتحری آن هم بعد از بیان چند جمله از جانب بنده در جمع منتخبان هم حزبی تان و راه یافته به شورا که در منزل علی هاشمی طاهری گردهم جمع شده بودند مشکل انتخاب رییس بلدیه کاشان حل نشد؟!

آقایان جریان اصولگرایی از آقای هاشمی بپرسید اگر چیز پشت پرده یی ندارید و به قصد خدمت به شورای چهارم آمدید، چرا وعده های عمران و آبادانی منطقه ی لتحر را  وقتی متوجه شدید  مردم منطقه لتحر  خودشان به همه ی امور در شهرداری و شورای شهر آگاهند یا فراموش کردید و یا از پیگیری آن عقب نشینی نمودید ؟! و  چرا بلوار و خیابان اصلی لتحر بعد از چهار سال ، اخیرأ و دم انتخابات آسفالت شد؟!

 

چرا از پروژه ی جذب نیرو در شهرداری دوره ی فعلی، هیچ سهمی به جوانان تحصیل کرده اما بیکار لتحر و حتی  فین و راوند و خزاق که از نعمت پدرزن های معروف و صاحب میز و صندلی محروم بودند نرسید؟

 

5. راستی جناب هاشمی رئیس شورای اصول گرایان، میشود بفرمایید این موضوع ضرورت امضاء میثاق نامه (سوگند نامه) بین شورا و کاندیداهای هم حزبی تان چیست؟

ظاهرأ دوستان شورای اصولگرایان گفته اند که  غیر از تعاريف و الزامات، این میثاقنامه دو اصل مهم دارد؛ یکی اینکه اگر در لیست اصلی قرار نگیرند حق ندارند در لیست دیگران باشند و دوم آنکه اگر موفق به رفتن به صحن شورا شدند هر چه را که  شورای اصول گرایان گفتند  باید قبول کنند و به آن رای داده و امضاء کنند!

حال سوال اینجاست که اگر بنده انتخاب شما نیستم و با رأی مردم و میزان محبوبیت و بر اساس نظر سنجیها به شورا رفته ام در این صورت با حدیث شریف مولا علی (ع) در مورد قبول مسولیت و خدمت به مردم چگونه می توان همزیستی برقرار کرد؟

و دوم آنکه اگر قرار باشد هر چه را این شورا بگويد آن راه یافته های هم حزبی تان به شورا باید تمکین کنند، آیا این عضو شورا را دیگر می توان منتخب و موکل مردم نامید یا او یک عروسک خیمه شب بازی که دیگران و از بیرون او را می چرخانند بیشتر نیست ؟

آیا اعضای این شورا خواهند توانست مشکلات شهر، شهرداری و مردم را حل کنند یا به مصوباتی که فقط اصول گرایان آنهم شورای 65 یا 27 نفره بگویند باید تمکین کنند؟

پس آن سوگندی که هر پذیرنده ی مسولیت در این کشور با تکیه بر این ابزار قدرت معنوی به مسند می رسد چیست؟

آیا این همان قصد  خدمت کردن است که شما دائم بر طبل آن می کوبید یا اصولأ واژه خدمت و خدمتگزاری برای مردم در ادبیات شماها و جریان تان معانی دیگری دارد؟

 

6. جناب آقای علی هاشمی؛ به نظر می رسد برای شما ساعت زنگ انشا و املا و پرورشی به پایان رسیده و الان موقع زنگ حساب و ریاضی است.»

 

3 نظرات
  1. رفیق جواد زینلی می گوید

    جواد زینلی اصلا نمیتواند این متن را بنویسد.از کلمات و متن استفاده شده در این یادداشت به طور قطع میتوان گفت که این متن نوشته شده توسط یکی از سرشاخه های جریان انحرافی (م.ن) در کاشان است که سایت شما آن را به اسم زینلی منتشر کرده است. در ضمن باید به حال شهری تاسف خورد که زینلی تعیین کننده شهردارش بشه و اون فرد منتسب به جریان انحرافی متن نویس زینلی!

    1. ناشناس می گوید

      سلام

  2. سید می گوید

    جواد جوشکار معلم شده برا ما خخخخخخ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.