کاهش زمان رسیدن به محل در حوادث بهمن‌ماه کاشان

مديرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در بهمن‌ماه 40 مورد آتش‌سوزی و 95 حادثه رخ داد که تیم‌های عملیاتی سازمان در آن حضور پیدا کرده و آسیب‌ها را مهار کردند.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، محمدمسعود چایچی اعلام کرد: آتش‌سوزی منازل مسکونی، خودرور، اماکن تجاری، آموزشی و فرهنگی، انبار و کارخانه از موارد عملیاتی بوده، که مهم‌ترین علت‌ آتش‌سوزی‌های رخ‌داده افروختن آتش به‌صورت عمدی، اتصالی برق و انتقال حرارت بوده است.

چایچی خاطرنشان كرد: کارکنان عملیاتی در 95 مورد حادثه جداگانه شامل: امداد در تصادفات خودویی، نشست زمین و فرورفتن خودرو، انتقال حیوانات خانگی محبوسی(گربه و سگ)، نشت گاز، بازنمودن در خودرو و منزل مسکونی، نجات شخص، سقوط از ارتفاع، خارج کردن اشیاء حلقوی و قطع درختان حضور و به شهروندان و هموطنان کمک و دفع خطر کرده‌اند.

وی متوسط زمان رسیدن به محل در عملیات‌ انجام‌گرفته داخل محدوده شهری در حوادث را 4 دقیقه و 7 ثانیه، و در آتش‌سوزی‌ها 4 دقیقه و 15 ثانیه اعلام کرد و افزود: این زمان به نسبت سال گذشته در محدوده شهری در حوادث 10 ثانیه و در آتش‌سوزی‌ها 21 ثانیه کاهش داشته است.

مدیرعامل سازمان اضافه کرد: در تمام عملیات انجام‌گرفته در این مدت، آتش‌نشانان تعداد 60 نفر ا شهروندان را نجات داده و حوادث و آتش‌سوزی‌های بهمن‌ماه 8 مصدوم و متاسفانه یک فوتی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.