کمک‌رسانی ۱۷ میلیارد تومانی مردم کاشان به مناطق سیل زده کشور

مشکات‌آنلاین – رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان از کمک رسانی ۱۷ میلیارد تومانی مردم کاشان به مردم مناطق سیل زده خبر داد و گفت: موکب‌های ۱۶ گانه کاشان و آران در مناطق سیل زده کشور فعالیت دارند.

رضا کاظمی با بیان اینکه هلال احمر کاشان طی روزهای اخیر پنج میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان به مردم مناطق سیل زده کشور کمک کرده است، اظهار داشت: این کمک‌ها شامل وجوه نقدی و غیر نقدی بوده است و ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در همین راستا دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان وجوه نقدی و غیر نقدی کمک کرده است و سایر ارگان‌ها نیز در این کار خداپسندانه مشارکت داشته‌اند.

وی از کمک رسانی یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی کاشان و راوند به مردم مناطق سیل زده کشور خبر داد و افزود: کمیته‌های محلی کاشان نیز بر اساس حس نوع دوستی و همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان کمک رسانی کرده‌اند که این مهم شامل وجوهات نقدی و غیرنقدی بوده است.

امدادرسانی موکب‌های ۱۶ گانه کاشان و آران و بیدگل به مناطق سیل زده کشور

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان از امدادرسانی موکب‌های ۱۶ گانه کاشان و آران و بیدگل به مناطق سیل زده کشور خبر داد و ابراز داشت: این موکب ها دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک رسانی کرده و یکی از مؤسسات خیریه کاشان نیز به تنهایی سه میلیارد تومان کمک رسانی کرده است که در مجموع ۱۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان مردم کاشان و آران و بیدگل به مردم مناطق سیل زده کشور کمک رسانی کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به بافت ۲۰ هزار مترمربع فرش ویژه مناطق سیل زده کشور گفت: با کمک مردم کاشان و کمیته امداد امام خمینی در مرکز دو میلیارد تومان از هزینه بافت این فرش تأمین شد و به لطف خدا و عنایات حضرت حق مردم این شهرستان در کمک رسانی و امداد به هموطنان خود در استان‌های سیل زده کشور سربلند و موفق بودند.

کاظمی ضمن اشاره به حساب ۱۰۰ امام اظهار داشت: مقرر شده است یک سوم وجوهات واریزی در استان اصفهان به این حساب به ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی با کمک دولت در کاشان اختصاص پیدا کند که خیران کاشانی می‌توانند پس از واریز وجوهات خود به این حساب فیش واریزی را به انجمن خیرین مسکن ساز کاشان تحویل دهند و امید است این مهم با کمک مردم شهرستان کاشان محقق شود.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.