کم شدن شعبه‌های بانکی در کاشان و سکوت مسئولان

مشکات آنلاین: شعبه‌های بانکی هر روز در کاشان دارند کمتر و کمتر می‌شوند. بانک تجارت در چندسال اخیر تعدادی از شعبه‌هایش را به باجه تبدیل کرده و تعدادی از باجه‌هایش را هم جمع کرده و بانک ملی هم دست به ادغام چند شعبه زده است.

حالا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه بانک ملت هم که تعداد شعبه‎‌هایش در دومین شهر بزرگ استان پهناور اصفهان به انگشتان دست نمی‌رسد، در صدد ادغام دو شعبه با یکدیگر و بهتر است بگوییم تعطیلی یکی از شعبه های خود است.

اگر اخبار رسیده درباره ادغام دو شعبه بانک ملت صحت داشته باشد و عملی شود، به زودی باید کسانی که در شعبه میدان کمال الملک کاشان حساب دارند، به شعبه میدان امام حسین این بانک مراجعه کنند.

با این رویداد کاشان شاهد تعطیلی یکی دیگر از شعبه‌های بانک ملت، آن هم درست در کنار بازار جواهرفروشان و چندقدمی خیابان محتشم یعنی خیابان عمده فروشان کاشان خواهد بود

همه این اتفاق‌ها در شهری درحال رخ دادن است که دور تا دور آن را شهرک‌های صنعتی محاصره کرده و بازارش از دیرباز تاکنون زبان زد عام و خاص بوده است.

تعطیلی شعبه‌ها و یا به قول خود بانکی‌ها ادغام آنها تاکنون با واکنش موثری از طرف مسئولان شهرستان روبرو نشده است؛ گویا کسی به فکر کاشان نیست و انگار این تصمیم بانک‌ها قرار نیست مسئولی را به واکنش وادار کند.

مگر کاشان به شهر ورشکسته تبدیل شده که اینطور شعبه های بانکی در آن در حال کمتر و کمتر شدن است؟ با وزیر شدن نماینده کاشان دیگر فرصت مناسبی فراهم نیست که بتوانیم از آقای ساداتی نژاد بپرسیم برای جلوگیری از این روند چه اقدامی کرده‌ اما آیا فرماندار نباید نسبت به این موضوع واکنش شایسته‌ای داشته باشد؟

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.