۶ مغازه قصابی در کاشان مهروموم شد

۶ باب مغازه قصابی در راوند کاشان به‌دلیل تخلفات بهداشتی مهروموم شد.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی کاشان، رئیس شبکه دامپزشکی کاشان اعلام کرد: این قصابی‌ها به‌دلیل ذبح دام خارج از نظارت بهداشتی دامپزشکی و عرضه گوشت فاقد مهر و برچسب دامپزشکی در منطقه راوند کاشان به طور همزمان مهرموم شد.

 

دکتر عباس شاه‌میرزایی افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مانند تب مالت و تب کریمه کنگو، بازرسان دامپزشکی چندین مرتبه به متصدیان این واحدها تذکرات لازم در خصوص ذبح دام در کشتارگاه صنعتی کاشان و الزام بررسی سلامت گوشت توسط ناظرین بهداشتی دامپزشکی ارائه داده بودند.

 

وی ادامه داد: اما متاسفانه این افراد داخل باغ‌ها و دام‌داری‌ها در محیطی غیربهداشتی و خارج از نظارت بهداشتی دامپزشکی همه روزه اقدام به ذبح دام کرده و گوشت آن را به فروش می‌رساندند.

 

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی نهایتاً در راستای صیانت از امنیت و سلامت غذایی شهروندان و با برخورد قاطع و محکم در برابر متخلفین از فعالیت این واحدها جلوگیری، با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ۶ باب مغازه قصابی متخلف منطقه راوند کاشان به طور همزمان مهروموم شد.

 

دکتر شاه میرزایی از شهروندان خواست گزارش تخلفات بهداشتی در خصوص گوشت قرمز و مرغ، ماهی و تخم مرغ را به سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی کاشان اطلاع دهند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.