۹۵درصد موسیقی ها ناخودآگاه انسان را غمگین می کند/برخی روش های حجامت در حد سرطان عارضه دارد

یک متخصص طب سنتی گفت: برخی روش های حجامت در حد سرطان عارضه دارد و نباید فریب برخی آقایان که در این زمینه به نام استاد به دنبال منفعت طلبی هستند را خورد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛  مهدی برهانی، پیش از ظهر امروز در سلسله کارگاه های مهارت های زندگی در سالن اجتماعات فرهنگسرای المهدی(عج) این سازمان به تشریح باید ها و نباید های مورد تأکید علم طب سنتی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه آب و هوا یکی از موارد مؤثر در سلامتی است خاطرنشان کرد: کولرهای آبی و گازی و بخاری های امروزی در تغییر این عامل نقش داشته چنانکه در گذشته افراد از پنجره هایی تعبیه شده در منازل بهره می بردند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به تأثیر منفی کولرها در سلامتی جسمی، آن را عاملی مضر در تنظیم شرایط بدن متناسب با دمای طبیعی محیط دانست و مسافرت را نیز از بسترهای تجربه آب وهوای متفاوت با روندی صحیح ذکر کرد.

 

برهانی با تأکید بر این که تا زمان احساس گرسنگی و یا تشنگی نباید به سراغ آشامیدنی و خوردنی رفت افزود:افراط در خوردن و آشامیدن انسان را بیمار می کند چنانکه شایع ترین دلیل چاق شدن که انسان را آزار می دهد، مصرف زیاد مواد خوراکی است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: برخی روش های حجامت در حد سرطان عارضه دارد و نباید فریب برخی آقایان که در این زمینه به نام استاد به دنبال منفعت طلبی هستند را خورد.

 

متخصص طب سنتی با تأکید بر این که خواب در روز موجب چاقی، چربی کبد و درد مفاصل می شود، گفت: خواب شب هرچه زودتر و نزدیک تر به غروب باشد، بهتر است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این که، کنسرت ها موجب افزایش غصه می شوند، بیان کرد: طب روانشناسی اثبات کرده است که ۹۵درصد موسیقی ها بصورت ناخودآگاه انسان را غمگین می کند.

 

شایان ذکر است، کارگاه مهارت های زندگی که امروز با موضوع طب سنتی به همت فرهنگ سرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد هر هفته با موضوعات مختلف در این فرهنگ سرا برپا می گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.