۹۸، پویاترین سال مدیریت شهری کاشان

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، سال ۹۸ را پویاترین سال مدیریت شهری کاشان دانسته و به خاطر پرداخت بخش عمده‌ای از معوقات، حقوق کارکنان شهرداری و مطالبات پیمان‌کاران، شهردار کاشان را شایسته تقدیر می‌داند.

 

به گزارش کاشان آنلاین، مجید شمس در گفت‌وگو با برنامه رادیویی صبح‌سیلک کاشان با اشاره به اتفاقات ناگوار در سال ۹۸ و نیز مشکلات مختلف کشور و شهر کاشان، به ویژه شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال گفت: با تمام این مشکلات خرد و کلان و با وجود شرایط خاص کنونی، اما شهرداری کاشان پویاترین سال عملکرد خود را در سال ۹۸ ثبت کرد.

 

شمس با بیان این‌که این امر حاصل درایت، برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه کارکنان شهرداری و مدیران آن است افزود: ‌کارکنان حوزه مدیریت شهری علاوه بر مشارکت فعال در مقابله با شرایط خاص کنونی و ویروس کرونا، وظایف محوله خود را ایثارگرانه و در بخش‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری و … انجام داده‌اند.

 

وی پرداخت معوقات حقوق، پاداش و عیدی کارکنان و همچنین پرداخت بخشی از مطالبات پیمان‌کاران در روزهای پایانی سال را یک اقدام شایسته دانست و بیان کرد:‌ گرچه این اقدام در وضعیت ویژه کنونی مانند سایر اتفاقات تحت‌الشعاع قرار گرفته، اما واقعا موجب رضایت و خوشحالی عمومی کارکنان و تزریق انگیزه به آنان شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با تأکید بر بحرانی‌بودن شرایط شهر، خواستار توجه ویژه‌تر به کاشان شد و بر لزوم جلوگیری از بحرانی‌تر شدن وضعیت با همراهی مردم و اقدام عاجل مسئولان گردید.

 

بالاترین میزان پیش‌بینی‌ درآمد بودجه سال ۹۸ شهرداری کاشان در شرایطی محقق شد که شهر کاشان در این سال پروژه زیرگذر بزرگ‌ترین پروژه عمرانی خود را کلید زده و طی این سال، شهردار کاشان ۲ بار از سوی شورای شهر استیضاح شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.