احکام اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان صادر شد‌

محمدعلی انصاری مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان طی احکام جداگانه‌ای محسن خسروی ، احمد صابرطحان ، سیدعبدالرضا تولیت ، حسین سنگین باف و علیرضا فائض پور را برای مدت دوسال به عنوان اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان منصوب کرد.

اعضای شورا در جلسه ی امروز صبح در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان احکام خود را از محمدعلی جعفری، معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دریافت کردند.

 

جعفری در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای نظارت کاشان گفت : شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش وظیفه‌ی خطیری در پاسداری از ارزش ها و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دارد.

وی افزود: در بحث تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی غرب یکی از راههای نفوذ در حوزه ی تئاتر است که این موضوع رسالت شما را سنگین‌تر می کند.‌

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای شورای نظارت در سال‌های گذشته گفت : امیدواریم که شورای جدید با همراهی مسوولین و هنرمندان شهرستان در راه هدایت و اعتلای تئاتر کاشان گام های موثری بردارد.

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش به استناد تبصره ی یک ماده ی ۳ سیاست هنرهای نمایشی مصوب ۷۸/۱۱/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.

طبق مفاد این مصوبه تمامی نمایش ها اعم از مذهبی، سنتی، شادی آفرین و تفریحی با زمان‌های کوتاه، متوسط و طولانی که در تالارهای تئاتر، یا تالارها و فضاهای دولتی و غیر دولتی به نمایش گذاشته می‌شود باید دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.