نشت گاز و انفجار به یک منزل مسکونی خساراتی وارد کرد

یک منزل مسکونی در خیابان ۲۲ بهمن کاشان، شام‌گاه سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۷ در اثر انفجار ناشی از نشت گاز خسارت دید و ۲ نفر از ساکنین منزل در اثر سوختگی راهی بیمارستان شدند.

این منزل دوطبقه در ابتدای خیابان ۲۲ بهمن از سمت میدان شهید منتظری قرار دارد و انفجار حدود ساعت ۲۰ در طبقه دوم که مسکونی بود رخ داد. صدای انفجار تا شعاع ۳۰۰ متری شنیده شد و بلافاصله جمعی را به خیابان کشاند. طبقه هم‌کف این منزل مغازه است.

بر اثر این انفجار، در و پنجره‌های این منزل به بیرون پرتاب شد و شیشه‌های چند مغازه اطراف نیز بر اثر شدت انفجار شکست.

نیروی انتظامی، اورژانس، نیروهای فنی از آتش‌نشانی، شرکت برق، شرکت گاز، سازمان آب و شهرداری بلافاصله پس از انفجار در محل حادثه حاضر و تلاش‌های خود را برای مهار سامانه‌های خدماتی منطقه و جلوگیری از حوادث احتمالی آغاز کردند.

۲ مرد از ساکنین این منزل بر اثر سوختگی مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

تردد در خیابان ۲۲ بهمن حد فاصل محل این حادثه در لحظات نخست رخداد، توسط پلیس مستقر، محدود و به کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف هدایت می‌شد.

به گفته یکی از اهالی محل، گاز منطقه، صبح سه‌شنبه برای لحظاتی قطع بود.احتمال دارد شعله وسائل گازسوز در این زمان خاموش و باعث انفجار شده باشد. علت حادثه از سوی مراکز مسئول در حال بررسی است و هنوز اعلام نشده است.

این سومین حادثه انفجار منزل بر اثر نشت گاز در این خیابان طی چند سال اخیر است. ۱۰ بهمن‌ماه ۹۱ در حادثه مشابهی یک منزل مسکونی در کوچه بلندیان به طور کامل ویران شد، و دو نفر جان خود را از دست دادند.

چندی بعد هم نشت گاز باعث انفجار و شکستن در و پنجره‌ها و تخریب بخشی از ساختمان یک خانه دو طبقه در کوچه درختی (یک کوچه پایین‌تر از کوچه حادثه دیشب) شد.

ویدئویی کوتاه از لحظه انفجار منزل

 

1 نظر
  1. Mobina می گوید

    خونه ی دختر خاله ی من بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.