انقلابی نماهای ساختگی

عباس شافعی: امروز سالروز عملیات مرصاد است.

مرصاد؛ کمینگاه لشگر کشی ساختگی کسانی بود که شعارهای ساختگی سر می‌دادند و می‌دهند و اعتقادات ساختگی داشتند و دارند!

یاد آن روزها به خیر! هم سن و سال‌های من در حالی که سن و سال‌مان ۱۵-۱۶ سال بیشتر نبود، باید مقابل این لشگر ساختگی و تا دندان مسلح می‌ایستادیم.

 

در طرف مقابل همشهریانی! خانوادگی آمده بودند -خواهر و برادر، عمه و عمو- تا به رویمان تیغ بکشند غافل از اینکه به کمینگاه مرصاد قدم گذاشته بودند.

برادر و خواهر بعدها به اسارت همشهریان خود درآمدند به آنها فرصت داده شد تا توبه کنند و به دامان خانواده برگردند و در کنار مادر و پدر و برادر و عموزاده‌ها زندگی کنند؛ ولی اعتقادات ساختگی آن‌ها چنان بود که در نهایت به اعدام تن دادند و امروز در همان خاکی که شهیدان عملیات مرصاد را جای داده، در قطعه اعدامی‌ها؛ بی‌نشان خوابیده‌اند!

خیلی جالب است امروز پس از گذشته سال‌ها از این ماجرا برخی به اصول ساختگی روی آورده اند و در بازار سیاست بازی ساختگی راه انداخته‌اند.

و از آن جالب‌تر اینکه به نظر می‌رسد مرصاد را خیلی زود فراموش کرده‌اند. خاطره برادر و خواهر و عمه و عمو را فراموش کرده‌اند و مایلند مردم هم فراموشی بگیرند.

 

و این چه خام خیالی است که مردم شهر هم فراموش کار شوند اینان با جسارت و سرمستی جوانان ۱۶ ساله دیروز، که امروز رزمندگانی کهنه سوار هستند را ضد انقلاب خطاب می کنند!

و به قول رهبر فقید انقلاب؛ انقلابی تر از انقلابیون شده اند!

سوالی که شاید ذهن شهروندان را با خود درگیر کند این است که ضد انقلاب امروز کیست؟ آیا ضد انقلاب امروز سلاح در دست دارد و قرار است از نقطه مرزی به کشور بتازد؟

به یقین در شرایط خاص و ویژه امروز کشور جلوگیری و مانع تراشی در مسیر توسعه، پیشرفت و سازندگی شهر و کشور مصداق ضد انقلابی بودن است.

و اما هشدار به فراموش کاران؛ که مرصاد ملت همیشه در کمین این بازی‌های ساختگی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.