ایجاد اشتغال وظیفه اصلی مدیران کشور است

استاندار اصفهان با اشاره به نقش اشتغال در ایجاد نشاط بین مردم، یکی از وظیفه‌های اصلی مدیران و مسئولان را ایجاد اشتغال در کشور دانست.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی یک‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۷ در بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در کاشان گفت: طرح‌های در حال ساخت و بهره‌بردای از آن‌ها یا صدور کالایی به کشورهای خارجی به ویژه اروپا موجبات امید و نشاط همه را فراهم می‌کند.

وی افزود: معتقدم هر کسی شغلی ایجاد می‌کند، قهرمان است و اگر کسی در این زمینه کم‌کاری یا سستی کند، خیانت کرده است.

رضایی با اشاره به حضور پرنشاط معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: این حضور به مسئولان یاد می‌دهد که موضوع اشتغال، فناوری، نوآوری و به‌کارگیری همه نیروها و استفاده از همه توان‌مندی‌ها یکی از وظایف مهم ما است.

فرماندار کاشان نیز در ادامه گفت: این شهرستان با یک هزار و 200 واحد تولیدی صنعتی با ظرفیت بیش از 70 درصد در برخی از صنایع دارای رتبه ملی بوده و فرش و گلاب آن دارای برند جهانی است.

علی‌اکبر مرتضایی با اشاره به برخورداری کاشان از ظرفیت مهم‌ترین کریدور زمینی شمال به جنوب کشور، خط راه‌آهن شمال به جنوب، فرودگاه و نیروگاه سیکل ترکیبی افزود: این شهرستان قطب تولید ماهیان زینتی بوده و در تولید خاویار، پسته و زعفران رقیب جدی برای شهرهای دیگر شده است.

وی همچنین قرارگرفتن رصدخانه ملی ایران در منطقه کامو از توابع این شهرستان و جایگاه بین‌المللی دانشگاه کاشان را یادآور شد و عنوان کرد: بیشترین خیرین کشور و شهیدان مدافع حرم نیز از کاشان هستند.

به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری با همراهی وزیر نیرو در سفری یک‌روزه به کاشان سه طرح عمرانی شامل واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی، مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب و نخستین خط تولید پایه چدن نشکن این شهرستان را افتتاح کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور بعدازظهر یک‌شنبه در پایان سفر یک‌روزه کاشان را به مقصد تهران ترک کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.