بیش از ۲۵ تن میوه در کاشان توزیع می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به ذخیره‌سازی میوه پیش از تعطیلات گفت: نوروز امسال روزانه بین ۲۵ تا ۴۰ تن میوه در نقاط مختلف توزیع می‌شود و هیچ محدودیتی برای عرضه آن در شهرستان وجود ندارد.

 

مسعود خاندایی پنج‌شنبه ۲۹ اسفندماه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این میوه‌ها با نرخ مصوب، شامل سیب هر کیلوگرم ۵ هزار و ۸۰۰ تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۵ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

 

وی اعلام کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، توزیع میوه در ۶ نقطه شهر و البته خارج از میوه‌‌فروشی‌ها انجام می‌شود که شامل فروشگاه گل‌یاس در بلوار امام رضا (ع)، خیابان اباذر ابتدای کوچه دارایی، خیابان کارگر، بلوار مطهری، خیابان آیت‌الله سعیدی و بلوار ملاصدرا (کمربندی) حدفاصل خیابان‌های آیت‌الله طالقانی و امام خمینی (ره) است.

 

خاندایی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم توجه به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس، تصریح کرد: در صورت استقبال مردم مکان‌های توزیع میوه قابل افزایش خواهد بود.

 

وی در مورد تامین میوه اهالی روستاهای تابعه کاشان نیز گفت: به بخشداری‌ها اعلام شده است و در صورت درخواست، میوه‌های روستاییان نیز تامین می‌شود.

 

خاندایی اضافه کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و مایحتاج مردم در شهرستان کاشان وجود ندارد و گوشت قرمز و سفید، برنج، شکر و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان در بازار به اندازه کافی توزیع شده است.

 

وی از شهروندان نیز خواست هرگونه تخلف احتمالی را برای پیگیری به شماره تماس ۱۲۴ گزارش کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.