بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی آماده پذیرش بیماران بین‌الملل

مشکات آنلاین: مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان این‌که ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه بسیاری در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی وجود دارد، افزود: وجود زیرساخت‌های مناسب درمانی و پیشتازی در عرصه ارائه خدمات نوین سلامت در این بیمارستان موجب شد، وزارت بهداشت مجوز پذیرش بیماران بین‌المللی را در این مجموعه درمانی صادر کند.

رضا نعناکار، خاطرنشان ساخت: این بیمارستان نخستین و تنها مرکز درمانی منطقه است که موفق به دریافت این مجوز شده است.

وی بیان کرد: بیماران خارجی تمایل دارند برای دریافت خدمات درمانی به ایران سفر کنند و این امر خود سبب شده ایران قطب گردشگری سلامت منطقه باشد.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: حضور پزشک IPD، کارشناس مترجم مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی در بیمارستان آیت‌الله یثربی از لحظه ورود به کشور تا زمان ترخیص، شرایط درمان را برای بیماران آسان کرده و ترجمه کلیه اوراق و فرم‌های بیمارستان به دو زبان عربی و انگلیسی توانسته است گام مهمی را در راستای حفظ حقوق بیماران بردارد.

نعناکار به ایجاد فضای اقامتی مبتنی بر فرهنگ بیمار در این بیمارستان اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه منوی غذای مبتنی بر ملیت بیمار به زبان عربی و انگلیسی و ایجاد بستر همکاری با هتل‌های مختلف، امکان دریافت و یا تمدید ویزا، رزرو خطوط مسافرتی در کلیه قالب‌های هوایی، زمینی و بهره‌مندی از تورهای گردشگری و اسکان و ترانسفر رایگان برای بیماران توانسته است بار نگرانی بزرگی را از دوش آنان بردارد.

وی همچنین به انجام نظرسنجی‌های روزانه با ابزارهای مختلف (پرسشنامه بین‌المللی – مصاحبه حضوری و ایمیل به بیمارستان) اشاره کرد و گفت: ویزیت‌های روزانه پزشک IPD از بیماران بین‌المللی در بیمارستان و تیم پزشکان فوق‌تخصصی یکی از محورهای اعتماد بیماران به بیمارستان آیت‌الله یثربی است.

توریسم‌درمانی یا گردشگری سلامت سفری است که با هدف درمان به کشور دیگری انجام می‌شود و از دلایل این نوع گردشگری می‌توان به هزینه‌های بالا و عدم وجود تکنولوژی‌های پیشرفته درمانی در کشور مبدا اشاره کرد.

 

کاشان فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.