تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر از عملکرد سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان

مشکات آنلاین: به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرکاشان ،علی رسول زاده، رئیس شورای شهر کاشان در یکصد و هجدهمین جلسه رسمی این شورا که با موضوع ارائه گزارش عملکرد سازمان خدمات موتوری شهرداری برگزار شد گفت: این سازمان تاکنون عملکرد رضایت‌بخشی داشته که لازم است از تلاش های بی‌وقفه و اخلاق خوب مدیریت این سازمان در برخورد با پرسنل و مردم تشکر ویژه کرد.

علیرضا مفرح، نائب رئیس شورای اسلامی شهرکاشان در این نشست عنوان کرد: این سازمان و مدیر آن از جمله فعالین بی‌حاشیه و پر تلاش حوزه مدیریت شهری بوده اند و لذا لازم است که از ایشان قدردانی و حمایت بشود.

علی هاشمی طاهری، خزانه دار شورای شهر کاشان ، با تقدیر از ساماندهی صحیح سازمان خدمات موتوری در این نشست بیان کرد: مردم هنگام وقوع سیل شهرداری را مقصر می‌دانند این درحالی است که این موضوع به طور کامل به شهرداری مربوط نمی‌شود و از طرفی امکانات کافی برای رفع آن را ندارد بنابراین خوب است جلسات مفصلی برای ارائه راهکارها و مشخص شدن وظایف هر بخش در خصوص سیل برگزار شود.

سید مهدی ناظم رضوی، عضو شورای شهر ضمن قدردانی از خدمات این سازمان بیان کرد: سازمان باید آمار دقیق ماشین آلات را بیان کند تا نواقص و کمبود های آن شناسایی و برطرف شود و همچنین لازم است به ماهیت درآمد زایی و خودکفایی سازمان توجه شود.

عفت پدرام فر،عضو شورای شهر کاشان ضمن قدردانی از فعالیت های سازمان خدمات موتوری بیان کرد:این سازمان پیمانکاری از بدنه خود شهرداری است بنابراین مطمئن‌تر و دلسوزانه‌تر عمل می‌کند و تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها داشته است لذا باید حمایت های لازم در جهت تقویت این سازمان صورت بگیرد.

علیرضا پورعسگری، عضو شورای شهر کاشان،با اشاره به حکم پنجاه و چهاری شدن سازمان ها گفت:بخش عمده فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمران و ماشین آلات است که حیطه فعالیت های سازمان خدمات موتوری است. لذا با نظر به اهمیت این سازمان شورا باید در دفاع از آن ورود پیدا کند و تعیین تکلیف سازمان خدمات موتوری را در فوریت کاری خود قرار دهد و چاره‌جویی بکند.

حسینعلی وکیل،عضو شورای شهر ،با اشاره به تلاش‌های مستمر سازمان خدمات موتوری و گره‌گشایی آن در امور شهری گفت:باید پیش از وقوع حادثه آمادگی مواجه با آن را داشته باشیم که در این راستا میتوانیم طرح مانور بحران در زمان سیل را در مدیریت بحران شهرستان تصویب کرده تا به این وسیله بتوانیم به نقاط ضعف،چگونگی کارکرد ماشین آلات و کمبود ها پی ببریم.

وی تصریح کرد: در صورت اجرای این طرح فرمانداری به نوعی مکلف به پرداخت کمک هزینه به بخش های خصوصی که با این سازمان همکاری می‌ک‌نند می‌شود و بودجه آن را تامین می‌کند و از طرفی شهرداری امکانات خود را بسیج کرده و اولین اقدامش تست بانک اطلاعاتی موجود از ماشین آلات و امکانات سازمان خدمات موتوری باشد. همچنین با استفاده از این مانور 48 ساعته می‌توان گره های موجود در رودخانه ها و ورودی پل ها را باز کرد.

مجید شمس،عضو شورای شهر کاشان در این نشست ضمن تقدیر از گزارش جامع سازمان خدمات موتوری شهرداری و تشکر از مدیریت،پرسنل سازمان و همچنین شهردار محترم، بیان کرد: سازمان خدمات موتوری از جمله سازمان های پویا، ارزشمند و ضروری است که در موضوعات کاهش هزینه‌ها، سرعت عمل وکاربردی در شرایط بحرانی، بازویی توانا برای کمک به سیستم شهرداری انجام نیازهای عمرانی و خدماتی شهر است.

وی اضافه کرد: با توجه به تصاویر و گزارش داده شده توسط مدیرعامل سازمان متوجه می‌شویم که اکثر فعالیت های عمرانی و حتی خدماتی شهرداری خصوصا در شرایط بحرانی، از طریق این واحد انجام می‌گیرد.

شمس، رسیدگی به فرسودگی ماشین آلات به عنوان سخت‌ترین مشکل سازمان موتوری به علت کمبود منابع نقدینگی با وجود ردیف بودجه، صدور مجوز کرایه ماشین‌آلات در مواقع ضروری و تشخیص مدیریت آن، برای این سازمان منظور گردد که این می‌تواند راهگشای بخشی از کمبودها باشد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به رفاه حال کارکنان این سازمان بخصوص بخش فنی آن باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه به همان اندازه که تشویق این کارکنان می‌تواند موثر باشد بی‌توجهی به آنها برای سازمان نیز می‌تواند مضر باشد و لذا بایستی به تامین امکانات رفاهی ایشان توجه گردد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.