حضور غیرگزینشی خبرنگاران در جلسات ستاد مقابله با کرونا

جمعی از مدیران رسانه های محلی کاشان از فرماندار این شهرستان خواستند  شرایط حضورغیرگزینشی خبرنگاران در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا فراهم گردد.

در بخشی از متن نامه مدیران رسانه های محلی کاشان آمده است: حضور خبرنگاران زمینه نظارت دقیق‌تر و بیشتر رسانه ها بر نقش و عملکرد نهادهای مسئول در تصویب و اجرای دقیق مصوبات را فراهم می کند.

 

متن این نامه که به امضای محمدامینی، جواد تقی زاده، محمدعلی خرمی، مهدی سلطانی راد، صادق صدقگو، سعید غلامیان و محمدملک آبادی رسیده، بدین شرح است:

جناب آقای مرتضایی

فرماندار و رییس ستاد مبارزه با کرونا در کاشان
سلام علیکم
با عنایت به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و رئیس دولت در راستای توجه ویژه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین لزوم هماهنگی کامل رسانه‌های منطقه‌ای با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در کاشان بدین وسیله از شما خواستار است دستور فرمایید شرایط لازم برای حضور خبرنگاران رسانه های رسمی و قانونی شهرستان، به دور از هرگونه رفتار گزینشی در این نشست‌ها فراهم آید.
لازم به توضیح است که اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از مباحث کارشناسی و مذاکرات مدیران شهرستان در ستاد مبارزه با کرونا می‌تواند در رفع سوء برداشت‌ها و مقابله با شایعات مطرح شده در سطح جامعه خصوصاً در فضای مجازی موثر واقع شده و زمینه نظارت دقیق‌تر و بیشتر رسانه ها بر نقش و عملکرد نهادهای مسئول در تصویب و اجرای دقیق مصوبات را فراهم کند.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.
با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.