خبرنگاران باعث ارایه خدمت بهتر به مردم می‌شوند

سرپرست فرمانداری کاشان گفت : حضور خبرنگاران در نشست‌ها و برنامه‌های ادارات باعث ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم می‌شود و نباید از حضور خبرنگاران واهمه داشت.

به گزارش ایرنا، «علی‌اکبر مرتضایی قهرودی» دوشنبه ۲۳ مهرماه ۹۷ در نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه شهرستان افزود: برای موفقیت در اجرای برنامه‌ها حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در آیین‌ها و نشست‌ها ضروری است.

وی اظهارداشت: خبرنگاران باید از انتشار اخبار و گزارش‌های تحریک‌کننده، پرهیز کنند و با غرض‌ورزی نباید خبرهایی منتشر شود که زمینه سوء‌استفاده دشمن را به‌دنبال داشته باشد.

سرپرست فرمانداری کاشان با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی از خبرنگاران فعال و غیرفعال کاشان و اولویت‌بندی نیازهای آنان، تصریح کرد: از توان‌مندی اصحاب رسانه شهرستان و حتی تجربه و مشاوره خبرنگاران غیرفعال و بازنشسته نیز استفاده خواهم کرد.

وی لزوم فضای آرام اطلاع‌رسانی برای تنویر افکار عمومی در شهرستان را ضروری دانست و همه خبرنگاران را به دوستی، وفاق و همدلی برای توسعه و آبادانی منطقه دعوت کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این نشست، راهکار اصلی برطرف کردن مشکلات اصحاب رسانه این شهرستان را تشکیل شورای اطلاع‌رسانی برشمرد.

میثم نمکی گفت: حل مسائل و مشکلات حوزه خبر و رسانه کاشان بر اساس قانون قابل بررسی و پیگیری است و سیاست دولت کاهش تصدی‌گری‌هاست.

در این نشست برخی سردبیران و خبرنگاران به بیان مشکلات و دغدغه‌ها از جمله شناخت جایگاه واقعی خبرنگار، تشکیل انجمن صنفی، تاسیس خانه مطبوعات پرداختند.

بر اساس آمارهای موجود به جز نمایندگی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری، افزون بر 20 نشریه مکتوب شامل هفته‌نامه، دوهفته‌نامه، ماهنامه، دو‌ماهنامه و فصل‌نامه و نشریه‌های دیجیتالی (سایت) در شهرستان کاشان مجوز فعالیت دارند.

1 نظر
  1. شمس می گوید

    با سلام لطفا نام خبرنگاری که خبرهاتونو منتشر می کنه بنویسید. سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.