شما قضاوت کنید

انعکاس خبر توقف چند دقیقه ای یکی از مسابقات لیگ فوتسال شهدای مشکات در کانال تلگرامی پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین، با واکنش مسئولان برگزاری این رقابتها همراه شد.

 

پنج شنبه گذشته و در طی دیدار دو تیم «مشکات کابین» و «فرش سوفیا» درگیری برخی از تماشاگران و سپس اعتراض دو تیم به نحوه داوری باعث توقف چند دقیقه ای این بازی شد.

 

تصویر منتشر شده در کانال تلگرامی مشکات آنلاین

خبرنگاران مشکات آنلاین در حالی وارد این سالن شدند که این بحث و جدلها ادامه داشت و در نهایت تنها دو عکس از این صحنه با متن«شب گذشته، رقابت تیمهای «فرش سوفیا» و «مشکات کابین» از سری مسابقات لیگ فوتسال شهدای مشکات، به دلیل بحث چند نفر از تماشاگران و اعتراض دو تیم به داوری، برای دقایقی متشنج شد.» منتشر شد.

 

واکنشهایی زیادی در این خصوص توسط مسئولان برگزاری این رقابتها، در شبکه های تلگرامی مشکات منتشر شده است. اما مشکات آنلاین به انتشار پیام فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله که جامع همه پیامها است، بسنده می کند.

 

جواد برادران در پیامی نوشته است:

 

«شما قضاوت کنید
مقدمه:
هفته چهارم لیگ فوتسال شهدای شهر مشکات که به همت پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) شهر مشکات و با هدف افزایش همدلی و رفاقت ها برگزار گردیده است به پایان رسید و تا به حال 20 مسابقه (حدود 200 ساعت ) انجام شده است ولی متاسفانه در هفته چهارم حدود نیم ساعت جو مسابقات به دلیل حرکات ناشایست برخی از تماشاگران و اعضای تیم ها متشنج گردید. در طول این مسابقات شاهد بازی های زیبا، رفتارهای جوانمردانه، رفاقت ها و ایجاد شادابی و نشاط بوده ایم ولی عده ای فقط به دنبال بزرگنمایی و انتشار معایب و رفتارهای زشت هستند.
حرکت برخی از تماشاگران که منجر به ایجاد تشنج شد ناپسند و زشت بود ولی زشت تر از آن انعکاس این حرکت در شبکه های اجتماعی توسط برخی از دوستان بود.
طبق نظر تاریخ شناسان قدمت شهر مشکات به حدود 1500 سال پیش بر می گردد ولی هنوز این شهر در بسیاری از جنبه ها از روستاها و شهرهای اطراف مانند یزدل و سفیدشهر و … عقب تر است.
آیا این عقب ماندگی، ناشی از همین بزرگنمایی عیب ها و پوشاندن خوبی ها نیست؟

 

آیا این عقب ماندگی ناشی از عدم اتحاد و عدم وجود همدلی در شهر نیست؟
چرا برنامه هایی از قبیل آبروی محله، یادواره شهدای ناحیه 2 و 1، میثاق با شهدا ، همایش تجلیل از آزادگان، مراسمات و محافل قرآنی خواهران وبرادران ، مسابقات تکواندو، غبار روبی گلزار شهدا، ایستگاه های صلواتی برای امام زمان (عج)، پیاده روی و مراسم اربعین حسینی و ده ها برنامه فرهنگی مثبت که در سطح شهر توسط نهادها و ارگان های مختلف و جهت ارتقاء سطح فرهنگی شهر برگزار می شود یا نادیده گرفته می شود و یا با پوشش خبری ضعیف مواجه می شود؟
آیا بزرگنمایی نقاط ضعف و عدم پوشش نقاط قوت، دید منفی مسئولین شهرستان و مردم را نسبت به شهر مشکات منفی تر نمی کند؟
آیا این دید منفی باعث تخریب آینده جوانان و نوجوانان شهر نمی شود؟
پس کسانی که دلسوز شهر مشکات و مردم شریف آن هستند باید در جهت آبادانی و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی آن تلاش نمایند نه اینکه زحمات دیگران را هم بر باد فنا دهند.
دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
و العاقبه للمتقین
(شورای پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) شهر مشکات)»

 

1 نظر
  1. هیات علی اصغرع مشکات می گوید

    سلام هر خبر راست و صحیحی که موجب آگاهی عموم و دفاع از شهر و مردم شهراست حمایت میشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.