صنایع منطقه کاشان از 17 استان کشور بیشتر است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 300 هزار نفر از جمعیت 2 شهرستان شمالی استان اصفهان از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، «سید جواد ساداتی‌نژاد» شنبه در آئین بهره‌برداری از درمان‌گاه تامین اجتماعی آران و بیدگل بیان کرد: صنایع منطقه کاشان از 17 استان کشور بیشتر است و این امر نشان‌دهنده جایگاهی ویژه منطقه است که نیازمند نگاهی ویژه از سوی مسئولان در قالب تفویض اختیار بیشتر است.

وی افزود: با توجه به جمعیت 2 شهرستان، 55 هزار نفر از مردم منطقه کاشان در کارخانه‌های تولید فرش ماشینی مشغول هستند و این منطقه دومین قطب تولید فرش ماشینی جهان است.

نماینده کاشان و آران و بیدگل به بهره‌برداری از درمان‌گاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی این مجموعه در آران و بیدگل با نزدیک به 80 درصد جامعه کارگری و حذف دفترچه‌های کاغذی (استفاده از نسخه الکترونیکی) برای مراجعان حضوری خدمت بسیار بزرگی است.

او اضافه کرد: فعالیت این درمان‌گاه نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان و همکاری‌ها در زمینه واگذاری زمین و پروانه رایگان بود که امید می‌رود الگویی برای سایر شهرهای ایران باشد.

ساداتی‌نژاد در ادامه تعطیلی در نوبت عصر و نبود خدمات سونوگرافی و رادیولوژی را از مشکلات این درمانگاه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود با نظر مساعد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هر چه زودتر شاهد برطرف کردن این کاستی‌ها باشیم.

درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع به ارزش 150 میلیارد ریال و شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند این شهرستان در آئین‌هایی جداگانه با حضور سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.