علی قوی‌تن کارگردان رؤیای سهراب: اکران «رویای سهراب» در جشنواره فجر را نپذیرفتم

کارگردان فیلم سینمایی «رویای سهراب» که درباره زندگی سهراب سپهری ساخته شده است، تاکید کرد:‌ روی این فیلم عمدا سختگیری بیشتری دارم به‌خاطر این‌که قصه آن حساس است؛ به همین دلیل هم اصلا به حضور جشنواره فجر فکر نکردم.

به گزارش کاشان فردا، علی قوی‌تن در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو گفت: حتی از طرف جشنواره جهانی فجر که طی روزهای آینده برگزار می‌شود، تماس گرفتند که فیلم را به این رویداد برسانیم، اما اعلام کردم که متاسفانه نمی‌رسد.

قوی‌تن افزود: حتی قرار است بعد از تعطیلات نوروزی چند سکانس دیگر فیلم را جلوی دوربین ببرم. احتمالا به حال و هوای کاشان می‌خورد اما فعلا برنامه‌ریزی قطعی نکرده‌ایم.

در فیلم سینمایی «رویای سهراب» بازی‌گرانی همچون بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی، مینا جعفرزاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، حسن علیرضایی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مرتضی مرتضایی، فاطمه کرمپور، مهرداد داوری، سمیه آقایی، ریحانه بابارضایی ایفای نقش کرده‌اند.

تصویربرداری این فیلم از دهم مرداد‌ماه در جاده تهران – کاشان آغاز شده بود. این فیلم درباره شاعر نامی و محبوب ایران سهراب سپهری است که علی قوی‌تن نقش وی را در این فیلم ایفا می‌کند.

سهراب سپهری شاعار نقاش مدرن معاصر کاشانی، ۱۵ مهر ۱۳۰۷ در کاشان به دنیا آمد و یکم اردیبهشت ۵۹ در تهران دنیا را وداع کرد.

آثار این شاعر و نقاش معاصر بیش از پیش مورد توجه اهل ادب و هنر قرار گرفته و اشعار وی به چند زبان زنده دنیا ترجمه شد.

این شخصیت باعث شده هنرمندان عرصه سینما هم به این شاعر کاشانی توجه نشان دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.