فقط پنج درصد مردم آران و بیدگل ماسک می‌زنند

فرماندار آران و بیدگل در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی منطقه کاشان و آران و بیدگل از نبودن قانون و مقرارات برای برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند گلایه کرد و گفت در این شهرستان تنها پنج درصد افراد ماسک می زنند.

 

به گزارش مشکات آنلاین به نقل از کاشان فردا «اسماعیل بایبوردی» با اشاره به سخنان رئیس جمهور افزود:چه بخواهیم و چه نخواهیم باید افراد را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم. قبل از محرم روحانی گفت طوری عزاداری کنیم که بعد از عزاداری امام حسین عزادار عزیزانمان نشویم وضعیت نشان می دهند که ما گوش نکردیم.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: کشور برای رشد و تربیت هر شهروند هزینه می کند. ما روزنانه 150 یا 200 هم وطنمان را به دلیل رعایت نکردن بهداشت از دست می‌دهیم. اگر قرار باشد این مسیر تا دستیابی به واکسن کرونا ادامه پیدا کند چه ضربه‌ای به کشور وارد می شود؟

 

بایبوردی خطاب به سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مجلس گفت: اگر قانون محکمی باشد که بشود افراد را جریمه کرد تخلفات کمتر می‌شود. مجلس باید به سمت قانون گذاری در حوزه ای برود که نقض حقوق شهروندی در حوزه بهداشت و درمان عواقب داشته باشد تا دست ما باز باشد. در دو شهرستان حدود 800 هیئت داریم. اینها به مرز عراق هم نروند حتما جایی را پیدا می کنند. خب ما چگونه باید این موضوع را حل کنیم؟

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: در دولت به ما می گویند هم حفظ جان و هم حفظ نان مهم است. لذا ما باید با احتیاط جلو برویم. به من می گویند مدرسه تعطیل است چرا گردشگری تعطیل نیست؟ چون اگر تعطیل شود فساد ناشی از بیکاری آن بیشتر از فساد تعطیل نبودن آن است. اما اولین اولیت حفظ سلامت مردم است.

 

بایبوردی گفت برای حفظ جان مردم باید تدبیر کنیم. در آران و بیدگل پنج درصد ماسک می زنند و آن پنج درصد هم اغلب کارمندانی هستند که آنها را ملزم کرده‌ایم.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام، آقای فرماندار مقصر این بی مبالاتی کیه؟آن 5 درصد شهروندانی هستند که ازتدبیر شما امید شده اند…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.