قاتل مسلح در کاشان دستگیر شد

قاتل شرور مسلح با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان،  کمتر از ۲۴ ساعت در این شهر شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ، با کسب خبری مبنی بر درگیری بین دو نفر در یکی از مناطق شهر کاشان و قتل یکی از آنان بر اثر شلیک گلوله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: تحقیقات میدانی تیم رسیدگی کننده حاکی از آن بود که دو نفر جوان در یکی از مناطق شهر کاشان،  پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده‌اند و قاتل با استفاده از کلت کمری و با شلیک چند گلوله جوان ۲۷ ساله را به قتل رسانیده و از محل متواری شده است.

 

سرهنگ پورکاوه خاطرنشان کرد:  تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی، سرانجام محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، مخفیگاه متهم را محاصره و در یک اقدامی غافلگیرانه قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت به همراه سلاح مربوطه دستگیر کردند.

 

متهم یکی از اراذل و اوباش شهرستان است. او چندین مورد سابقه کیفری دارد که در نهایت به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.