لطفاً سقف معیشت خود را بر ستون دیگری استوار سازید!/ مسئولیت ما فقط فاتحه خواندن بر مزار شهداء نیست

«صادق صدقگو» فرزند جهادگر شهید مرتضی صدقگو و روزنامه نگار کاشانی، با انتشار توییت و متنی در صفحه اینستاگرامش نوشت:
رنج ما از ظاهرسازی «انقلابی‌شده‌های جنگ ندیده» و درد ما حاصل از بهره برداری ها و سو استفاده های سیاسی از نام و یاد شهیدان است.

فرزند شهید صدقگو این مطلب را در توییتر و اینستاگرام خود پس از آن منتشر کرد که برخی از وابستگان و نز دیکان یک طیف سیاسی، به خاطر حضور نیافتن اسحاق جهانگیری در گلزار شهدای دارالسلام، از شهداء اظهار شرمندگی کرده بودند.

این فعال رسانه‌ای در ایسنتاگرام خود نوشته است: «رنج ما از ظاهرسازی «انقلابی‌شده‌های جنگ ندیده» و درد ما حاصل از بهره برداری ها و سو استفاده های سیاسی از نام و یاد شهیدان است.درد و رنجی که همچون سوهان، روح را می خراشد.

رنج و دردی که ناشی از رفتارهایی است که در ظاهر به نام دفاع از آرمان‌های انقلاب است اما ابزار معیشتی برای «بر سر سفره آفتابی شده‌ها» شده است.

این رنج و درد ما، سکوی ترقی برای «خاکِ جبهه نخورده‌هایِ متواضع!» شده است و حربه‌ای همیشگی برای سیاسی کاری و هجمه به جناح مقابل.

سوء استفاده کاسبان و دلالان میدان عشق، مرثیه‌ای غمبار و جانسوز است.

مرثیه‌ای که بعد از پایان جنگ تحمیلی شدت گرفت و برخاسته از بهره‌گیری ناجوانمردانه قاعدین کوته نظر دیروز و مدعیان بی‌هنر امروز است.

کسانی که در روزگار حماسه و خون، نام شان با نام شهیدان نبود اما امروز نانشان در نام شهیدان است.

همان‌هایی که اسلحه را فقط در دوران خدمت سربازی دیده اند و صدای گلوله را هم صرفاً در رزمایش و مانورها شنیده اند!»

 

فرزند شهید صدقگو سپس خطاب به این منتقدان گفته است: «شما را به همین شهیدان مظلوم آرمیده در گلزار شهدای دارالسلام کاشان قسم می دهم که ابزار دیگری برای رسیدن به مطامع و مقاصد سیاسی تان برگزینید.

اینهایی که شما ابزار معیشت و دستاویز رقابت‌های سیاسی‌شان نموده‌اید، هنوز برای کسانی که برای استقلال، انسانیت، شرافت و فضیلت مجاهدت ارزش قائلند، حرمت دارند و مقدّسند. این حرمت و قداست را بیش از این نشکنید.»

 

صدقگو پیش از این یادداشت در توییت نوشته بود: «انقلابی شده‌های جنگ ندیده که مدتی است بر سر سفره آفتابی شده‌اند، با سوء استفاده سیاسی و رفتارهای آغشته به ریا، حرمت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را شکسته‌اند.

مسئولیت ما (به قول شهید «رضا نادری») «فقط گریه کردن و خواندن فاتحه بر مزار شهدا» نیست.

لطفا سقف معیشت خود را بر ستون دیگری استوار سازید!»

انتقادات به حضور نیافتن جهانگیری در حالی مطرح می شود که وی از رزمندگان جهادگر و برادر دو شهید است.

2 نظرات
  1. رحمت می گوید

    اقای صدقگو نمیدانم شما جنگ دیده ای یا نه اما میدانم که اگر فرزند شهید نبودید نه جسارت این حرفها را داشتید نه کسی برای شما و پزهای روشنفکر مابانه شما تره هم خرد نمیکرد لطفا به باطن حرفها برسید اقای خرمی اگر راست میگویی این را بزن تنگ ان

    1. رحمت می گوید

      تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.