معاونت سرمایه انسانی سازمان استخدامی کشور به یک کاشانی سپرده شد

«جمشید انصاری»، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، طی حکمی« سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی» را به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی آن سازمان منصوب کرد.

 

به گزارش مشكات آنلاين به نقل از سایت سازمان اداری و استخدامی کشور، در این حکم این‌گونه آمده است:

 

«جناب آقای سيد صدرالدين صدری نوش آبادی

سلام علیکم

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت سرمایه انسانی» سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور»

گفتنی است، ایشان در حال حاضر سمت رییس امور فنآوری‌های مدیریتی سازمان اداری و استخدامی کشور را بر عهده دارند. همچنین، پیشتر، علی اکبر اولیا نماينده مردم يزد در مجلس هشتم و استاندار كهگيلويه و بويراحمد در دوران اصلاحات، عهده‌دار پست معاونت سرمایه انسانی آن سازمان بودند.

 

2 نظرات
  1. ابوالفضلی می گوید

    سلام بر دکتر عزیز صدر الدین اهل کاشان شهر دارلمومنین انشا الله ما در دوره بعد کاندید ما در مجلس شورای اسلامی با رای بالا خواهید بود. از طرف جمعی از اهالی شریف نوش اباد علی اباد و….

  2. ازاده می گوید

    با سلام . ببخشید راه ارتباط با دکتر نوش آبادی چیه؟ الان اسم من اشتباهی وارد سامانه کارمند ایران شده که ایشون دستورش رو دادن و متاسفانه هیچ نهاد . ارگان . یا اداره ای از جریان این ماجرا خبر نداره کهپمن مشکلم رو حل کنم . لطفا یه کاری برا این مردم کنید هممون رو گزاشتین سر کار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.