مهروموم یک آرایشگاه مردانه و یک فروشگاه در کاشان

نماینده دادستان کاشان ضمن اعلام ممنوعیت فعالیت کلیه صنوف به جز داروخانه‌ها و ‌مراکز ارایه خدمات پزشکی‌ و‌ پرستاری، واحدهای عرضه میوه و تره‌بار، لبنیات، قصابی‌ها، نانوایی‌ها و‌خوارو‌بارفروشی‌ها تا ۱۵ فروردین‌ماه از مهروموم یک آرایشگاه و یک فروشگاه در کاشان خبر داد.

 

به گزارش کاشان آنلاین، مرتضی طاهری ظهر دوشنبه ۴ فروردین‌ماه با بیان این مطلب که فعالیت ساعتی برخی از صنوف دیگر موضوعیت ندارد افزود: بر اساس نظارت دقیق بر ضمانت اجرایی مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان، دوم فروردین‌ماه یک آرایشگاه مردانه و سوم فروردین‌ماه فروشگاه زینبیه به دلیل فعالیت صنفی بر خلاف مصوبه ستاد مبنی بر عدم فعالیت کلیه فروشگاههای بزرگ شهرستان تا ۱۵ فروردین‌ماه از سوی پلیس اماکن مهروموم شدند.

 

وی با بیان این که این فروشگاه پیش از این و در یکی دو روز گذشته، اخطار جهت توقف فعالیت نیز دریافت کرده بود یادآور شد: دادستانی و حوزه‌های نظارتی بر فعالیت صنوف با قدرت و قوت بر تعطیلی کلیه واحدهای صنفی بزرگ و مورد اشاره در اطلاعیه‌های قبلی ستاد مقابله با کرونای شهرستان، نظارت و اشراف دارند.

 

مسؤل تیم بازرسی اجرای مصوبات مقابله با کرونای شهرستان همچنین با تأکید بر این که اکنون تردد از مبادی ورودی شهرستان به حداقل رسیده تصریح کرد: از روز نخست فروردین، پنج نقطه ورود و خروج شهرستان به شکل ۲۴ ساعته تحت کنترل هستند تا ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرستان با دقت پیگیری شود.

 

طاهری با بیان این‌که در همین راستا خروجی نیاسر – بزرک از سمت بزرگ‌راه قم – کاشان نیز از سوم فروردین بسته شده است افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف از اجرای این مصوبه را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ گزارش کنند.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.