مهروموم یک واحد اقامتی در آران‌وبیدگل

رئیس اداره میراث فرهنگی آران‌وبیدگل از مهروموم یک مجتمع گردشگری متخلف واقع در منطقه کویری مرنجاب از توابع این شهرستان خبر داد.

 

سید حسین چاکری‌بادی دوشنبه به ایرنا گفت: پیرو ممنوع‌شدن فعالیت واحدهای گردشگری و اقامتی بنا بر دستورالعمل ستاد مقابله با ویروس کرونا، در جریان بازرسی مشترک دادستانی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی شهرستان این واحد متخلف در کویر مرنجاب شناسایی و با دستور قضایی مهروموم شد.

 

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کمیته بازرسی شهرستان در نوروز امسال به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در صورت مشاهده هر گونه پذیرایی از گردشگران و حتی افراد بومیدر اقامت‌گاه‌ها و مجموعه‌های گردشگری، از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

 

چاکری‌بادی اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و پذیرش مسافر از سوی واحدهای اقامتی تا زمان اعلام شرایط عادی در شهرستان، می‌توانند گزارش خود را به واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی با شماره تماس ۵۴۷۳۰۰۶۲ و۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲ اعلام کنند.

 

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران‌وبیدگل یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

 

این منطقه یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در ایران خصوصا در روزهای تعطیل نوروزی بوده که در حال حاضر به خاطر شیوع کرونا مثل تمامی مقاصد گردشگری دنیا که درگیر کرونا هستند، پذیرای گردشگران نیست.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.