نشان انتخاب مردمی بر سینه شهردار دیار نخستین ها

در آیین پایانی هفتمین جشنواره چهره سال که به تقدیر از چهره‌های سال 98 در حوزه‌های مدیریت شهری، عمرانی و ساختمانی اختصاص یافت، شهردار کاشان به عنوان دومین چهره برگزیده مردمی در میان شهرداران شهرهای زیر 500 هزار نفر معرفی شد.

در این مراسم که در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مسئولان دولتی و 2500 نفر از فعالان شهری، عمرانی و ساختمانی کشور برگزار شد، سعید ابریشمی‌راد لوح انتخاب مردمی را از سوی مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دریافت کرد.

شهردار کاشان پس از انتخاب خویش به عنوان یکی از چهره‌های سال 98 گفت:این عنوان که با انتخاب مردم شهرم شکل گرفت، افتخار بزرگ و البته مسئولیت سنگینی است که وظیفه‌ام را در امر خدمت‌گزاری سنگین‌تر می‌کند.

سعید ابریشمی‌راد تأکید کرد: جشنواره چهره سال فرصت مغتنمی بود که بار دیگر به نعمت خادمی برای مردم شهرم کاشان مباهات کرده و شکرگزاری آن را به جای آورم؛ از خدای متعال می‌خواهم لایق حسن اعتماد و شایسته لطف بی‌دریغ‌شان باشم.

شایان ذکر است در هفتمین جشنواره انتخاب مردمی چهره سال 98 (مدیریت شهری،عمرانی و ساختمانی) که با ثبت مجموع یک میلیون و 26 هزار و 316 رأی همراه شد، شهردار کاشان توانست با کسب 10 هزار و 126 رأی و با اختلاف 332 رأی نسبت به شهردار گرگان دومین چهره‌ منتخب سال 98 در حوزه شهرهای زیر 500 هزار نفر جمعیت لقب گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.