اطلاعات پرواز را در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهید

«سید مسعود مسعودی» رییس فرودگاه کاشان پس از انتشار مطلب «فرودگاه کاشان روی هوا» در کانال کیوسک کاشان، واکنش نشان داده و در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم تعطیلی فرودگاه را کذب محض و آن‌را یک شیطنت رسانه‌ای دانسته است.

این‌که بالاخره سکوت یک مسوول پس از ماه‌ها درباره وضعیت فرودگاه کاشان شکسته می‌شود را به فال نیک می‌گیریم. ولی هیچ‌گاه حرفی از تعطیلی فرودگاه جایی منتشر نشده، بلکه از نداشتن پرواز، آخرین وضعیت تعدیل نیروی انسانی، و عدم اطلاع‌رسانی و شفافیت از اوضاع فرودگاه کاشان به شهروندان پرسش شده بود که همچنان ابهامات آن برای همگان پابرجاست.
فرودگاه کاشان
البته رئیس فرودگاه کاشان در این گفت‌وگو اظهار داشته که پروازهای فرودگاه کاشان به مقصد مشهد برقرار بوده است در حالی که بنا بر اعلان روابط عمومی فرودگاه، آخرین پرواز نیمه اردیبهشت‌ماه بوده و تاکنون اخبار آغاز مجدد پروازهای فرودگاه کاشان، به مشهد محقق نشده‌است و اگر هم پروازی در سه ماه گذشته بوده، برای صحت گفته‌هایش اطلاعاتپرواز را برای انتشار در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار بدهد.

همواره دیده شده هرگاه یک مطالبه‌گری یا پرسشی از طریق خبرنگاران یا رسانه‌ها از اوضاع کاشان انجام می‌شود آن‌ها متهم به شیطنت و سیاه‌نمایی می‌شوند، ولی هیچ‌گاه حاضر به شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم یا خبرنگاران یا حداقل از طریق روابط عمومی و رسانه‌های زیرمجموعه خود نمی‌شوند که همین موارد موجب کاهش اعتماد شهروندان به گفته‌های مسوولان شهر در موضوعات مختلف می‌شود.
مهدی عرشی ــ کیوسک کاشان

1 نظر
  1. عباس می گوید

    با سلام
    حالا که پس از چندین سال این پروازها برقرار گردیده بایدمسئولین شهر دست به دست هم داده و این فرودگاه را حفظ کنند چندی پیش آقای رییس شورا اعلام نموده بود مردم شهر چیزی در خصوص تعطیلی فرودگاه به ما اعلام ننموده اند حال صحبت اینجاست که چگونه و از طریق چه سایتی مردم اعلام نیاز خود را به جنابعالی اعلام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.