اختصاص هزینه اعیاد شعبانیه هیئت سجادیه سفیدشهر به سیل زدگان

یک هیئت مذهبی در سفیدشهر آران و بیدگل در اقدامی تحسین برانگیز، ضمن اختصاص هزینه جشن های اعیاد شعبانیه هیئت به سیل زدگان لرستان، با برپایی موکب، روزانه از 5000 نفر در مناطق سیل زده پذیرایی می کند.

 

مسئول هیئت سجادیه سفیدشهر به شبستان گفت: امسال با توجه به وقوع سیل در برخی استان های کشور و به منظور همدردی با آلام سیل زدگان، با تصمیم هیئت امنای هیئت، بزرگترین جشن این هیئت حذف و مقرر شد هزینه های برگزاری این جشن شادیانه و پذیرایی شام هیئت به سیل زدگان استان لرستان اختصاص یابد.

 

حسین محسنیان خاطر نشان کرد: موکب سجادیه سفیدشهر وابسته به این هیئت هم بنا بر اعلام نیاز ستاد بازسازی عتبات عالیات به منظور برپایی مواکب خدمت رسان به مردم سیل زده استان های لرستان ، کرمانشاه و شهرهای خرم آباد و پل دختر، از ۲۳ فروردین به مدت ۱۰ روز با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان، اقدام به برپایی موکب در این مناطق خواهد کرد.

 

مسئول موکب سجادیه سفیدشهر ، ظرفیت اسکان سیل زدگان در این موکب را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این موکب پذیرایی از سیل زدگان را با روزانه ۵ هزار وعده غذای سرد و گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در مناطق سیل زده بر عهده خواهد داشت.

 

محسنیان از هموطنان خواست کمک های نقدی خود را جهت پذیرایی از سیل زدگان به شماره حساب ۱۴۴۶-۳۸-۱۱۶۵۹۱۷۷-۱ بانک انصار بنام موکب سجادیه سفیدشهر ارسال کنند.

 

منبع: کاشان فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.