چطور بتوانیم با خیال راحت کار کنیم؟/ بزرگترین انتقاد متوجه خود شماست

یکی از هنرمندان کاشان در روز جهانی هنرهای نمایشی با انتشار پیامی خطاب به فرماندار کاشان از دستور او برای لغو کنسرت «بابک جهان بخش» و نمایش «عتیقه‌های کاشونی» انتقاد کرده و نوشته است: ما چطور از این به بعد بتوانیم با خیال راحت و دل جمع کار کنیم؟

 

«ابوالفضل شیشه گر»، «بزرگترین انتقاد» در اتفاقات اخیر عرصه هنر کاشان را متوجه «علی اکبر مرتضایی» فرماندار کاشان دانسته و نوشته است: لغو کنسرت بابک جهان‌بخش و یا نمایش اخیر به هر دلیلی که بوده باشد باید و باید از مجاری قانونی خودش یعنی اداره فرهنگ و ارشاد انجام می‌شد؛ نه تحت تاثیر گروه‌های فشار و به دستور شما.

 

این هنرمند کاشانی در پیام خود از تلاش برای برپایی یک کار مشترک بین هنرمندان نامی ایران و هنرمندان کاشان خبر داده و توشته است: گروه ما آماده انجام یک کار بزرگ تئاتر با حضور عوامل نام آشنای این عرصه در کشور و همکاری با حضور هنرمندان بومی این شهر است. چطور اطمینان کنیم که بعد از چند ماه تمرین و صرف هزینه‌های سنگین، چند نفری از همین عوامل در دقیقه نود کارمان را وتو نکنند؟

 

شیشه گر از فرماندار کاشان پرسیده است: ما چطور از این به بعد بتوانیم با خیال راحت و دل جمع کار کنیم؟ اینطور چطور سنگ روی سنگ بند می‌شود و می توان برای کاری برنامه ریزی داشت.

 

این هنرمند کاشانی از فرماندار به عنوان بالاترین مقام دولتی در شهرستان کاشان خواسته «اقدامی عاجل و قاطع» انجام دهد «تا این بدعت ناپسند، دیگر بار، مانع هنرمندانی که همه جوره سیر تیغ سانسور و ممیزی هستند نشود.»

 

او در ابتدای پیام خود نوشته است: جناب آقای مرتضایی؛ فرماندار محترم کاشان، شنیده‌ایم که به مناسبت روز جهانی تئاتر عده‌ای از هنرمندان این عرصه را دعوت کرده‌اید.قطعا در این نوع جلسات دغدغه‌ها بررسی می شود و برای حل آن راهکار ارئه می شود.ان شاء الله دوستانی که در این جلسه حضور خواهد داشت از همکاران خود دفاع خواهند کرد؛اما بزرگترین انتقاد به خود شما بر می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.