کاشان در حوزه گمرکی از 15 و در اشتغال از 17 استان کشور بالاتر است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا سیتروئن کاشان مسئولیتش را در حوزه اجتمعی انجام نمی‌دهد.

به گزارش کانال کیوسک، سید جواد ساداتی‌نژاد شام‌گاه شنبه۱۰ آذرماه در همایش 135 سالگی تاسیس اتاق بازرگانی کاشان که با حضور رضا رحمانی وزیر صمت برگزار شد، افزود: در تمام جهان کارخانجات بزرگ مسئولیت‌شان را در حوزه اجتماعی انجام می‌دهند اما رنگ حضور سایپا سیتروئن در کاشان مشاهده نمی‌شود.

کاشان از شهرهای اطراف خود ۲۰ درصد گران‌تر است
وی بیان کرد: وقتی به مدیرعامل این کارخانه گفتم از آب، خاک و فضا این منطقه استفاده می‌کنید، چرا در مسئولیت اجتماعی کاری انجام نمی‌دهید، پاسخ داد ما پیمانکار هستیم و در قبال تولید هرخودرو 800 یا یک میلیون تومان پول دریافت می‌کنیم.

ساداتی‌نژاد گفت: کاشان شهری گران و از شهرهای اطراف خود 20_درصد گران‌‌تر است که این نشان می‌دهد حوزه خدمات و صنوف ما برای فعالیت ویژه نیاز به یک بازنگری دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون جایگاه کاشان در حوزه گمرکی از 15 استان، در حوزه اشتغال از 17 استان و در حوزه کارگاه‌های صنعتی و کارخانجات از 12 استان کشور بالاتر است و این پیشرفت‌ها بیان‌گر آن است که باید به این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر مدعی هستیم که کاشان استان شود، علت نه برای خودمان چون خدمات و زمین برای مردم گران خواهد شد، بلکه اعتقاد راسخ داریم که ارتقای کاشان به استان یعنی خدمت به جمهوری اسلامی ایران است یعنی ظرفیت‌های فوق‌العاده کاشان اگر زیاد شود به ایران کمک کرده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.