کاهل‌نمازی سبب خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهد شد

نماينده ولي‌فقيه در كاشان گفت: مسئولان نهادها، ادارات و سازمان‌ها در پشتيباني از ستادهاي اقامه نماز جدي باشند چرا كه هرگونه كوتاهي در امر نماز سبب خسارت‌هاي غير قابل جبران خواهد شد.

به گزارش رسا؛ عبدالنبي نمازي امروز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ در خطبه‌هاي نماز جمعه در مصلي بقيه‌الله‌لاعظم كاشان به فرازهايي از پيام مهم رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسري نماز در سمنان اشاره كرد و گفت: اجلاس سالانه نماز نشانه حق‌گذاري در برابر فريضه‌اي است كه مي تواند بر همه اعمال و فرايض ديگر روح دميده و آن‌ها را كارآمد كند.

نمازی افزود: آن‌گاه كه نماز با خشوع و حضور اقامه شود جامعه را به اصلاح در زبان و عمل مي‌كشاند و اعتلا مي‌بخشد، چرا كه بخش مهمي از گرفتاري‌ها و آلودگي‌هاي ما بر اثر بي‌توجهي به اين حقيقت هشداردهنده است.

امام جمعه كاشان به معرفي صدام و رژيم بعث عراق به عنوان متجاوز به خاك ايران از سوي سازمان ملل اشاره كرد و گفت: سازمان ملل بعد از گذشت ۱۱ سال از تجاوز صدام به خاك ايران، عاقبت در ۱۸ آذرماه ماه سال ۱۳۷۰ صدام را به عنوان متجاوز به خاك ايران معرفي كرد.

نمازي همچنين با اشاره به سال‌روز حمله پليس رژيم ستم‌شاهي به دانشجويان دانشگاه تهران در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ كه منجر به مجروح‌شدن تعدادي و شهادت ۳ نفر از دانشجويان دانشگاه تهران شد، خاطرنشان کرد: ۱۶ آذرماه به عنوان روز مقاومت تاريخي در تاريخ دانشگاه تهران ضبط و ثبت شده است.

وي يادآور شد: دانشجويان دانشگاه در اعتراض به ورود كاردار جديد انگلستان به تهران در دانشگاه دست به تظاهرات زدند و ۱۵ آذرماه تظاهرات به خارج از دانشگاه كشيده شد و پليس رژيم شاه با حمله به دانشجويان تعدادي دانشجويان را مجروح و تعدادي را دستگير كرد.

نمازي ادامه داد: در حالي كه درگيري‌ها در روز سوم قيام دانشجويان دانشگاه تهران در ۱۶ آذرسال ۱۳۳۲ به اوج خود رسيده بود و تعدادي از دانشجويان شهيد و تعدادي مجروح شده بودند، يك روز بعد در ۱۷ آذر نيكسون رييس جمهور وقت آمريكا وارد تهران و دانشگاه تهران شد و دكتراي حقوق به او هديه شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.