کماکان تجمع در آرامستان‌های كاشان ممنوع است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشانبا اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا منطقه کاشان در ۲۷ فروردین ۹۹ تاکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم‌ در آرامستان‌هاى كاشان جلوگیری می‌شود.

 

غلامعلى ساران با بیان اینکه دفن اموات كرونايى در آرامستان‌های كاشان ادامه دارد، بیان کرد: خانواده‌های اموات به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشیيع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.

 

ساران با تاکید بر این‌که حضور گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و کهن‌سالان در محوطه آرامستان‌ها سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد به خانواده‌های فوتى توصیه‌کرد از همراه‌آوردن این گروه‌های سنی به مراسم تشیيع و تدفین خودداری کنند.

 

وی از عدم تصميم براى ممنوعیت تردد افراد در آرامستان‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در آينده نزديک و با تصميم‌گيرى در ستاد مقابله با كرونا شهرستان، اخبار مربوط به برنامه مناجات و آیین شب قدر در جوار گلزار مطهر شهداء دارالسلام را به اطلاع مردم عزيز خواهيم رساند.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشان ضمن قدردانى از همكارى شهروندان، اظهار امیدواری کرد که همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان در اين ايام مانند گذشته نیز همين همکاری را با مجموعه خدمتگزاران خودشان در سازمان داشته باشند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.