گام محکم تیم بانوان باریج اسانس در روز اول مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان کشور/ دختر مشکاتی، بازیکن برتر میدان شد

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در نخستین بازی خود در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور با نتیجه سه بر یک تیم نفت آبادان را شکست داد.

در پایان این مسابقه، «سحر خرمی» بازیکن مشکاتی باریج اسانس به عنوان بازیکن برتر و «سمیه شیرازی»  به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور، از ۵ بهمن‌ماه‌جاری در استان یزد آغاز شده است.

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در اولین بازی خود در مسابقات دسته اول والیبال بانوان کشور با نتیجه سه بر یک تیم نفت آبادان را شکست دهد.

در این دوره از مسابقات، تیم والیبال  بانوان باریج اسانس کاشان، با تیم‌های متفکرین ورامین، مهاباد، پاسارگاد، مرکز جراحی یزد و نفت آبادان هم گروه است.

 

باریج اسانس در روز نخست مسابقات، تیم نفت آبادان را در ست اول ۲۵ بر ۱۷ شکست داد. ست دوم را در یک جدال نفس‌گیر با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نماینده آبادان واگذار کرد، اما در ست‌های سوم و چهارم حریف را ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۲۱ پشت سر گذاشت تا در مجموع با نتیجه سه بر یک پیروز این میدان باشد.

 

در ترکیب تیم بانوان باریج اسانس، ريحانه داورپناه، فاطمه احمدی، زويا خالقی، زهرا كريميان، سميه شیرازی، سوگند سليم، فاطمه ابراهيمی، افروز اكبری، سحر خرمی، مهديه رحيمی، فاطمه زيدآبادی، شبنم نوروز، فاطمه طاهری و صبا ایلخانی به مربی‌گری خانم خمسه و کمک‌مربی خانم ترکی و خانم محلوجی به عنوان بدن‌ساز حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.