۶۸ هزار نفر در آران‌وبیدگل واجد شرایط رای‌گیری هستند

۶۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط شرکت در رای‌گیری انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی هستند.

 

اسماعیل بایبوردی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ۵۱ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات این شهرستان را مردان و ۴۹ درصد را زنان تشکیل می‌دهند و ۲ هزار و ۵۶۱ نفر نیز رای اولی هستند.

 

وی بیان کرد: نزدیک به ۵۰۰ نفر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت، حمل و نقل، اصحاب رسانه‌ نیز در ۷۰ شعبه رای‌گیری این دوره از انتخابات در آران‌وبیدگل مشارکت خواهند داشت.

 

فرماندار آران‌وبیدگل اضافه کرد: این افراد در ۵۵ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار برای بخش مرکزی شامل شهرهای آران‌وبیدگل، نوش‎آباد و سفیدشهر و روستاهای سه گانه این بخش و نیز ۱۲ شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای بخش کویرات شامل شهر ابوزیدآباد و روستاهای هشت‌گانه آن به منظور اخذ رای مردم در انتخابات جمعه دوم اسفندماه فعالیت می‌کنند.

 

وی با اشاره به آموزش کامل همه عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، بر رعایت ۱۰۰ درصدی قانون از سوی آنان تاکید کرد و گفت: مجریان انتخابات با آشنایی کامل به قانون انتخابات همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند با حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار می‌گیرند.

 

بایبوردی، قانون را فصل الخطاب همه فرآیندهای نظارت و اجرای انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: اعضای هیات‌ نظارت و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن قانون‌مداری، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی و بی‌غرضی این رسالت مهم تاریخی و سرنوشت‌ساز امور ملت را انجام می‌دهند.

 

وی اظهار داشت: عموم مردم شریف شهرستان آران‌وبیدگل می‌توانند در صورت هرگونه پرسش از روند انتخابات و شعبه‌های انتخاباتی با شماره ۵۴۷۵۴۱۴۱ داخلی ۴ واحد روابط عمومی و کمیته اطلاع‌رسانی امور اجرایی انتخابات تماس بگیرند.

 

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان در شرایط کنونی برای تحریم انتخابات تصریح کرد: بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن چنین برنامه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای است و دولت دوازدهم همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می‌بندد.

 

وی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تحرک، نشاط اجتماعی و برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند، شاهد نمایشی باشکوه از حضور، اقتدار و توان‌مندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.

 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ صبح روز جمعه، دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

 

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

 

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و  ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.