گشایش زمین خاکی تنیس و خانه کشتی امید در ورزشگاه رفاه كارگران كاشان

در آیینی با حضور مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان، نماينده مردم كاشان و آران بيدگل در مجلس، رئیس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی كاشان و تني چند از پيش‌كسوتان ورزش كاشان، زمين تنيس خاكی و خانه كشتي اميد در مجموعه رفاه كارگران كاشان گشایش یافت.

به گزارش کاشان آنلاین، زمين تنيس خاكي مجموعه كارگران كاشان با مشاركت بخش خصوصي و سرمايه‌گذاريی افزون بر ٦٠ ميليون تومان ل و خانه كشتي اميد نیز با همياري خير ورزشی  آقاي طالبيان فعالیت خود را آغاز کردند.

در حاشیه این آیین که رئیس اداره امور ورزش كارگري و مجموعه‌هاي ورزشي كارگران و همچنین رئيس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز حضور داشتند، حسن رمضاني ريیس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی كاشان گفت: اميدواربم با تغييرات مدیريتي در حوزه ورزش كارگري كاشان، براي شهرستان كاشان كه شهري صنعتي و كارگري است شاهد تحولات مثبت در مسير وزرش کارگران باشيم.

وی با بیان این که اخیرأ يكي از معاونين اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان با سابقه ورزشي و مربيگري در رشته فوتبال به عنوان رئیس مجموعه رفاه كارگران كاشان منصوب شده افزود: مجموعه ورزشي كارگران زمينه ارايه خدمت به خانواده بيش از ٧٠ هزار كارگر در شهرستان كاشان و حدود ٢٥ هزار كارگر در شهرستان آران بيدگل را در ١٣رشته ورزشي را دارد.

رمضاني اظهار اميدواري کرد با اهتمام نمايند دو شهرستان در مجلس و مديركل استان در تخصيص اعتبارات براي اين مجموعه بتوانیم با همدلي موجود در ميان مسولان و خانواده ورزش كارگري در اين زمينه نيز نام پرآوازه كاشان را بيش از پيش طنين‌انداز نماييم.

مجموعه ورزشی رفاه کارگران کاشان یکی از سه مجموعه ورزشی بزرگ کاشان است که دو دهه قدمت دارد و در کیلومتر ۵ جاده کاشان راوند، در کنار شهرک صنعتی قطب راوندی واقع شده است.

این ورزشگاه داری یک زمین چمن فوتبال و چندین سالن ورزشی برای دیگر رشته‌های ورزشی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.