ذوالفقار کاشان در اصفهان بر ستاره سرخ کاشان پیروز شد

در مرحله دوم از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیدار معوقه هفته پنجم، ذوالفقار کاشان در ورزشگاه تختی اصفهان بر همشهری خود ستاره سرخ کاشان پیروز شد.

به گزارش کانال لیگ دسته سوم، دیدار دو تیم ذوالفقار و ستاره سرخ کاشان از هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور که از جمعه گذشته و ورزش‌گاه ناصر فکری کاشان به امروز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه و ورزش‌گاه تختی اصفهان موکول شده بود لحظاتی پیش با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوالفقار به پایان رسید.

در این دیدار ستاره سرخ ابتدا در نیمه نخست به گل برتری دست یافت، اما نتوانست گل زده و برتری خود را حفظ کند و در ادامه با دریافت ۲ گل مغلوب این دیدار شد.

با این نتیجه ذوالفقار از ۵ بازی با ۳ برد، ۲ مساوی و ۱۱ امتیاز به رده دوم جدول گروه دوم صعود کرد و ستاره سرخ از ۵ دیدار بدون برد، با ۲ مساوی، ۳ باخت و ۲ امتیاز به رده ۹ و یکی مانده به آخر جدول گروه سقوط کرد.

دیدار تیم ذوالفقار کاشان و داریی بندرگز از هفته ششم این‌ رقابت‌ها که قبلا زمان آن چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه و در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان اعلام شده بود، به شنبه ۱۳ بهمن‌ماه موکول شده و محل برگزاری آن بعدا اعلام خواهد شد.

همچنین زمان برگزاری دیدار تیم‌های ستاره سرخ کاشان و آریا سنگسر سمنان که پیش از این چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه اعلام شده بود، به شنبه ۱۳ بهمن‌ماه موکول، و در ورزشگاه ولایت سمنان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.