برگزاری همایش ورزشکاران کانون های مساجد با حضور خداداد عزیزی

«خداداد عزیزی» ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات ورزشی کانونهای فرهنگی مساجد شهرستان کاشان به این شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش مشکات آنلاین به نقل از کاشان فردا «حبیب الله رفیعی» رئیس ستاد ورزش اتحادیه کانونهای شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت:
آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات ورزشی کانونهای فرهنگی مساجد شهرستان کاشان ساعت ۹ صبح روز جمعه دوازدهم آبانماه در سال ورزشی شهداء بسیج سپاه برگزار می‌شود.

رفیعی در تشریح روند برگزاری این مسابقات افزود: دور مقدماتی این مسابقات در ۹ منطقه شامل بخشهای مرکزی، قمصر، نیاسر، برزک و مناطق پنجگانه شهرداری کاشان با حضور ۷۸ تیم برگزار شد و بیست تیم صعودیافته، در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این مسابقات پنج شنبه هر هفته در سالن ورزشی منطقه فین ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: سالهای قبل این مسابقات به صورت متمرکز در کاشان برگزار می‌شد و لذا شاهد آن بودیم که تیمهای کاشانی از بازیکنان مطرح مدارس برای حضور در تیم خود دعوت می‌کنند. این کار سبب حذف زودهنگام تیمهای روستایی می‌شد. با برگزاری دور مقدماتی و تقسیم شهرستان کاشان به ۹ منطقه، رقابت به صورت حقیقی بین اعضای کانونهای فرهنگی مساجد برگزار شد.

رفیعی گفت: با اجرای این طرح، تعداد تیمهای شرکت کننده در مسابقات نیز از بیست تیم، به ۷۸ تیم افزایش یافت و امیدواریم سال آینده بتوانیم مسابقات والیبال خانمها را نیز با همین ساختار برگزار کنیم.

 

 

 

 

مشکات آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 اینستاگرام / تلگرام  / ایتا / بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.