۶۰۰ نفر خادمیار و یاور رضوی در ۳۶ عنوان کانون عمومی و تخصصی به مردم منطقه کاشان خدمت رسانی می کنند

مدیر کانونهای رضوی در منطقه کاشان گفت:
۶۰۰ نفر خادمیار و یاور رضوی در ۳۶ عنوان کانون عمومی و تخصصی به مردم منطقه کاشان خدمت رسانی می کنند

به گزارش کاشان فردا «محمد جهاندار» اظهار کرد: ۶۰۰ نفر خادمیار و یاور رضوی در ۳۶ عنوان کانون عمومی و تخصصی به مردم منطقه کاشان خدمت رسانی می کنند

وی افزود: در راستای گسترش فرهنگ رضوی و در راستای آرمان شبکه خادمیاری، گسترش مفهوم خادم، خدمت و مخدوم کارگاه های آموزش خادمیاران و یاوران رضوی در کاشان برگزار شد.

مدیریت کانونهای رضوی در منطقه کاشان گفت: در این کارگاهها آموزش های لازم در خصوص اقدامات امام رضایی(ع) و بهره گیری از ظرفیت شبکه خادمیاری ارائه شده است.

جهاندار ارتقا خدمت بیش از ۶۰۰ نفر خادمیار و یاور رضوی در قالب ۲۱ کانون تخصصی و ۱۵ کانون محلی از جمله اهداف این کارگاهها است.

وی افزود: اقدامات امام رضایی به نام علی بن موسی الرضا(ع) در حوزه های مختلف خدمت رسانی موجب گسترش فرهنگ رضوی شده است.

به گفته وی یکی از مهم‌ترین اقدامات، احداث چای‌خانه امام رضا(ع) در کاشان است که منجر به مکانی فرهنگی شده و در ارتقا خدمت امام رضایی نقشی مؤثر دارد.

جهاندار خاطر نشان کرد: هر شب یکی از مجموعه‌های مردمی از جمله هنرمندان، اصناف، بازاریان، کانون‌های فرهنگی و ورزشکاران، هیئات، دانش آموزان، دانشجویان و …در این چایخانه حضور یافته و به خدمت رسانی پرداختند.

وی تصریح کرد: خادمان علی بن موسی الرضا (ع) خادم مردم هستند، در کنار دیگر خدمات این کانون ها یکی دیگر از اقدامات فرهنگی اعزام زائر اولی‌ها است یعنی کسایی که تا حالا به مشهد مشرف نشدند و و یا کسانی که از تشرف آنها بیش از ۱۰ سال گذشته که از ابتدای سال تا کنون چهار دستگاه اتوبوس از زوار اولی به مشهد مقدس مشرف شدند.

مدیریت کانونهای رضوی در منطقه کاشان گفت: اقدامات فرهنگی دیگر مثل توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت عقیقه به نام علی بن موسی الرضا(ع)، توزیع لوازم التحریر، آیین گلاب پاشب حرم های متبرک با گلاب ناب کاشان که هر ساله توسط خادم یاران منطقه کاشان انجام می‌شود، برگزار شده است.

وی تاکید کرد: با وجود شبکه خادم یاری کاشان تلاش می‌کنیم که موجب گسترش فرهنگ رضوی و شیوه و روش زندگی آقا علی بن موسی الرضا(ع) باشیم و با خدمت به مردم منطقه در این امر بکوشیم.

 

 

مشکات آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 اینستاگرام / تلگرام  / ایتا / بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.